«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

بررسی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۸:۲۱
کد خبر: ۹۶۸۰۶۸
بررسی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی
برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران با حضور گسترده مردم همراه شد که این به منزله حمایت از نظام جمهوری اسلامی است. «میزگرد سیاسی» (اندازجهان) از کانال اردوی شبکه سحر این حضور را مورد بررسی و واکاوی قرار می هد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، توطئه رسانه های وابسته به استکبار جهانی به خصوص رسانه های فارسی زبان که از چند ماه قبل با هدف عدم شرکت در انتخابات و ایجاد نارضایتی از نظام دنبال می شد با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و به دنبال آن نمایش حضور گسترده مردم با هرگونه تفکر در پای صندوق های رای نشانه شکست دشمنان است.

دکتر احمد تیموری کارشناس مسایل سیاسی حاضر در استودیوی برنامه از تهران و شکیل شمسی دیگر کارشناس برنامه «اندازجهان» به صورت تلفنی از دهلی نو به گوشه هایی از این حضور می پردازند.

همچنین پخش تصاویر و گوشه هایی از راهپیمایی هفته گذشته به مناسبت 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هند و پاکستان به عنوان آخرین بخش این برنامه 30 دقیقه ای انتخاب شده است. 

«میزگرد سیاسی« (اندازجهان) شنبه 3 اسفند ساعت 19:30 به وقت تهران با اجرای علی عباس رضوی و تهیه کنندگی سیدحسام الدین مهاجری بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر است.

نظر شما