به روایت پرس تی وی؛

اقدامات کثیف ابرقدرت ها در لیبی

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۶۸۴۵۳
اقدامات کثیف ابرقدرت ها در لیبی
برنامه این هفته «آفریقا امروز» در شبکه پرس تی وی با اشاره به اقدامات کثیف ابرقدرت ها در لیبی به بررسی تداوم هرج و مرج ها پس از سقوط قذافی با مداخله بیگانگان و همچنین استثمار جمهوری آفریقای مرکزی توسط فرانسه می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به وضعیت لیبی بعد از مرگ قذافی، دلایل بروز هرج و مرج ها در لیبی طی سال های اخیر را مورد واکاوی قرار داده و به گفت و گو پیرامون اهمیت لیبی و منابع نفتی آن برای قدرت های جهانی خواهد پرداخت.

در این خصوص موقعیت استراتژیک لیبی به عنوان دروازه اروپا برای بسیاری از پناهجویان آفریقایی و تلاش های صورت گرفته از سوی قدرت های جهانی برای نفوذ در این کشور و سوءاستفاده از منابع این کشور مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

مروری بر استثمار جمهوری آفریقای مرکزی توسط فرانسه بخش دیگر برنامه این هفته «آفریقا امروز» است. در این بخش ضمن مروری بر اقدامات فرانسه در بی ثبات کردن جمهوری آفریقای مرکزی مسایلی همچون نقش فرانسه در تضعیف اقتصاد و سوءاستفاده از منابع این کشور و سیاست های استثماری فرانسه در جمهوری آفریقای مرکزی بررسی خواهد شد.

«آفریقا امروز» با اجرای هنیا مبارک و شیلا نلیما، دوشنبه 5 اسفند ساعت 19:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه سه شنبه ساعت 07:00 و 16:00، چهارشنبه ساعت 14:00، پنجشنبه ساعت 00:03 بامداد و 12:00 و جمعه ساعت 08:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز