محمدحسین مهدویان:

از بازی مهران مدیری در فیلم درخت گردو راضی هستم

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۴:۰۱
کد خبر: ۹۶۸۷۲۸
از بازی مهران مدیری در فیلم درخت گردو راضی هستم
محمد حسین مهدویان از ساخت فیلم «درخت گردو» می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «درخت گردو»، پیرامون به نمایش گذاشتن فاجعه انسانی بمباران شیمیایی سردشت گفت: اگر مجال داده شود و این فیلم در جهان دیده شود مطمئناً به خاطر منظر کاملاً انسانی خود و همینطور پرونده بسیار تلخی که در آن مطرح شده، قطعاً در ابعاد جهانی اتفاقات خوبی برای آن می‌افتد.
وی درباره احتمال ارتباط گرفتن تماشاگر خارجی با فیلم «درخت گردو» افزود: رویکرد و نگاه فیلم درخت گردو کاملاً انسانی است، به همین دلیل هر نوع تماشاگری از هر کشوری می تواند با عمق فاجعه ارتباط برقرار کرده و آن را درک کند، اتفاق موجود در فیلم تنها به بوم ایران محدود نمی شود و در هر جای دنیا می توان آن را لمس کرد. در این فیلم بلایی سر یک شهر و یک خانواده می آید، از نظر من هرکسی و هر فردی در هر جای دنیا می تواند این اتفاق را درک کند.
وی درباره انتخاب مهران مدیری برای فیلم خود اظهار کرد: به هر حال سینمای ایران شرایط خاص خود را دارد، ما تصمیم گرفتیم فیلمی حرفه‌ای را با بازیگران حرفه‌ای برای مخاطبان گسترده سینما بسازیم، مهران مدیری و پیمان معادی بازیگران محبوب مردم هستند و بدون شک طیف گسترده تری را برای تماشای «درخت گردو» به سالن سینما می کشانند. به شخصه از همکاری با بازیگران فیلم «درخت گردو» به خود افتخار می کنم و به شدت از بازی مهران مدیری در فیلم راضی هستم.
وی درباره دغدغه ساخت فیلم سینمایی «درخت گردو» تصریح کرد: من سعی کردم برای تمامی رنج های ایرانیان فیلم بسازیم، به نظرم فاجعه سردشت درد کمتر شنیده شده ای بود که باید به آن پرداخته می‌شد، شخص من وقتی برای اولین بار قصه را شنیدم فکر کردم که می‌توان فیلم خوبی در این باره ساخت و آدمهای بیشتری را درباره این موضوع آگاه کرد.
مهدویان درباره پایان بندی فیلم سینمایی «درخت گردو» خاطرنشان کرد: فیلم «درخت گردو» در میان پنج فیلمی که ساختم، شاید تنها فیلمی بود که از پایانش راضی بودم، اصولاً یکی از ویژگی های «درخت گردو» برای من این بود که آن جور که دوست داشتم فیلم را ساختم، در «درخت گردو» فیلمی را ساختم که مورد رضایتم بود و هیچ تغییری در آن صورت نگرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز