«قلم رصاص» شبکه العالم می پردازد؛

انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران و تحریم های آن

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۱:۴۰
کد خبر: ۹۶۹۰۹۳
انتخابات ایران و فشارهای بیشتر با اعمال تحریم ها از سوی جامعه بین المللی موضوع مورد بحث این قسمت از برنامه «قلم رصاص» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حسین عبدالله کارشناس سیاسی و میهمان حاضر در استودیو و غسان یوسف، پژوهشگر سیاسی و میهمان ویدئویی برنامه در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و تحریم های روزافزون برعلیه ایران، بحث و گفت و گو خواهند کرد.

در این برنامه اشاره خواهد شد که در مقالات نشریات سعودی اذعان شده است؛ تا زمانیکه حکومت ایران در سیاست خارجی اش به این صورت عمل می کند، روابط ایران و جهان عرب برادرانه و برابر نمی شود و مسئولان ایران علی رغم علاقمندی به اجرای صلح در ذهنشان جنگ است. 

حسین عبدالله کارشناس برنامه تحلیل خواهد کرد که سعودی ها علی رغم اینکه در کشورشان هیچ گونه انتخاباتی برگزار نمی شود و مردمشان حق انتخاب ندارند و عربستان یک حکومت حجری است و به روش قرون وسطایی اداره می شود، مردم ایران را فاقد اراده در انتخاب افراد می دانند.

وی اشاره خواهد کرد که بر خلاف این ادعا، در ایران مردم انتخاب می کنند و با زندگی اشان با زندگی سیاسی و اجتماعی در آمیخته است.

همچنین ادامه می دهد که این فرق بین ایران و عربستان سعودی است که سعودی یک نظام متخلف و ظالم است که هیچ انتخاباتی در آن نیست ولی ایران مردم انتخاب می کنند و حرف ، حرف مردم است و مردم انتخاب می کنند.

«قلم رصاص» امشب5 اسفند، ساعت 21 به وقت تهران با اجرای جیهان عبدالنبی بدران، تهیه شده در دفتر العالم در بیروت، از آنتن این شبکه پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز