به روایت پرس تی وی؛

نقدی بر رشد نابرابری و درماندگی اقتصادی در اسرائیل

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۶۹۵۳۱
نقدی بر رشد نابرابری و درماندگی اقتصادی در اسرائیل
برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی رشد نابرابری در رژیم صهیونیستی و واکاوی علل آن می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به درماندگی اقتصادی 27 درصد از کارمندان اسرائیلی و بررسی گزارش های رسمی درخصوص عدم توانایی بسیاری از کارمندان اسرائیل برای تامین نیازهای اولیه زندگی، دلایل این امر از جمله پرداخت حقوق کم، هزینه های بالای زندگی، بن بست های سیاسی و اقتصاد رو به افول این رژیم را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به وضعیت زندگی قشرهای مختلف ساکنین در اسرائیل و واکاوی دلایل افزایش فقر در میان اسرائیلی ها به گفت و گو پیرامون نارضایتی اغلب کارمندان اسرائیلی از وضعیت شغلی خود و مقایسه میزان درآمد کارمندان در اسرائیل طی سال های اخیر پرداخته و اقدامات سران این رژیم برای کاهش هزینه های زندگی و کم کردن میزان فقر را بررسی خواهد کرد.

در ادامه این برنامه مروری بر نابرابری های موجود در پرداخت حقوق و دستمزد میان کارمندان و کارگران در رژیم صهیونیستی صورت می گیرد و وضعیت زندگی یهودی های غیرارتدوکس و عرب های ساکن اسرائیل و مقایسه آن با دیگر گروه ها، درگیری ها و تنش های سیاسی در رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر وضع زندگی ساکنین، عدم توجه بسیاری از رهبران اسرائیلی به وضعیت اقتصادی ساکنین این رژیم و دلایل افزایش کسری بودجه در رژیم صهیونیستی مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه 7 اسفند ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز