آقازاده جدید چه تصمیمی دارد؟

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۱:۵۳
کد خبر: ۹۶۹۷۳۱
آقازاده جدید چه تصمیمی دارد؟
حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده سریال «آقازاده» گفت: آقازاده یکی از کارهای تندوتیزی است که در حال ساخت آن هستیم و مردم ایران می‌توانند از بهار 99 شاهد پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی باشند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، سریال «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که مدتی است کلید خورده را می‌توان یک سریال عاشقانه در بستر وقایع سیاسی روز قلمداد کرد که با قصه‌ای متفاوت در حال ساخت است.

حامد عنقا در خصوص آخرین وضعیت ساخت و تولید سریال آقازاده اظهار کرد: در حال حاضر در ماه‌های آخر تصویربرداری سریال آقازاده قرار داریم.

او افزود: نمی‌توانم در خصوص محتوای این سریال و جزئیات آن توضیح بدهم با این حال باید بگویم آقازاده یکی از کارهای تندوتیزی است که در حال ساخت آن هستیم.

عنقا در خصوص اینکه چرا نام آقازاده را برای این سریال انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: در روزگاری که قرار داریم ساخت این سریال را لازم می‌دانم، باید این سریال را ببینید تا متوجه شوید که دلیل نام‌گذاری این سریال چه بوده است.

این نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون اعلام کرد: مردم ایران می‌توانند از بهار 99 شاهد پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی باشند.

در این سریال هنرمندانی چون امیر آقایی، امین تارخ، نیکی کریمی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم‌پور، ثریا قاسمی، سینا مهراد و امین حیایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما
پرونده ویژه