تقدیر مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما از طرح ایرانیاران

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۰:۴۵
کد خبر: ۹۷۰۱۲۳
تدبیر رادیو ایران برای فراوانی استفاده از گزارشگران افتخاری (ایرانیاران) در روز انتخابات، از نگاه مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما ارزشمند و قابل تقدیر توصیف شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رادیو ایران برای پوشش دقیق و لحظه به لحظه حماسه دوم اسفند از تمامی امکانات خود از جمله بسیج تمام گزارشگران این شبکه در پای صندوق های رای، استفاده از گزارشگران مراکز استان ها، بهره گیری از شبکه گسترده «ایرانیاران» در اقصی نقاط کشور، ارتباط استودیو به استودیو با مراکز مختلف صدا در استان های دیگر،  بهره گیری از کارشناسان خبره مسائل سیاسی برای تحلیل لحظه ای اخبار و اطلاعات،  رصد خبرگزاری ها و روزنامه های بین المللی و تحلیل آنها توسط کارشناسان رسانه،  انعکاس لحظه به لحظه اخبار و اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان، بهره برد.

به همین دلیل مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما  طی نامه ای از طرح ایرانیاران تقدیر و تشکر کرد.

مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما  در این نامه اشاره کرده است که از ساعت شروع برنامه روز انتخاب ( 8:30 ) تا ساعت 22:00 تعداد 80 بخش گزارشی در برنامه پخش شد که علت این موفقیت  حضور گزارشگران افتخاری تحت عنوان «ایرانیار» بود.

خانواده ایرانیاران  جمعی ۳۷۰۰ نفره از هموطنان ایرانی هستند که به عنوان نماینده مناطق خود دعوت رادیو ایران را اجابت کرده اند. پراکندگی  جغرافیا این جمعیت تمام نقاط ایران را شامل می شود. به لحاظ موقعیت اجتماعی نیز گستره بسیار متنوعی را شامل می شود  از یک روستایی ساده تا مدیران و مسئولین شهر ، از یک کاسب تا یک بازرگان و کارخانه دار.

 ایرانیاران با هدف اطلاع رسانی سریع وقایع ، آشنایی با مناطق مختلف به لحاظ فرهنگی هنری اقتصادی و... ، شناساندن نخبگانی که دسترسی لازم را به مجاری مربوطه ندارند، شکل گرفت.

 گفتنی است برنامه روز انتخاب با اجرای سعید توکلی، فاطمه آل عباس، لیلا سفری، و حامد نجم الهدی و به تهیه کنندگی حسین معصومی، آرمان ستوده، زهرا قائدی و عبدالله علایی از ساعت ۸:۳۰ روز جمعه دوم اسفند تا پایان زمان اخذ رأی از رادیو ایران پخش شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز