درخواست تهیه‌کننده «خوب بد جلف: ارتش سری» برای تغییر شرایط اکران نوروزی

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۹۷۱۱۲۰
درخواست تهیه‌کننده «خوب بد جلف: ارتش سری» برای تغییر شرایط اکران نوروزی
محسن چگینی خواستار تغییر شرایط برای فیلم‌های اکران نوروزی شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، محسن چگینی تهیه‌‌کننده فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف۲: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی که اکران خود را از ۳۰ بهمن آغاز کرده بود ولی به دلیل تعطیلی سینماها فعلا نمایش ندارد اظهار داشت: شورای صنفی نمایش به دلیل اینکه اسفند ماه رکود سینماست، پیشنهاد اکران «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» را داد تا فیلمی کمدی اکران شود که بتواند رونقی به گیشه در این ماه دهد و ما هم این پیشنهاد را قبول کردیم.

وی درباره تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: طبیعتا این موضوع به همه خسارت وارد کرده و سلامتی مردم از هر چیزی مهم‌تر است.

چگینی در پاسخ به این پرسش که چه پیشنهادی به شورای صنفی نمایش و وزارت ارشاد برای جبران خسارت وارد شده بر سینماگران به دلیل تعطیلی سینما دارد، توضیح داد: شورای صنفی نمایش باید جلسه‌ای را با صاحبان فیلم‌هایی که در این مدت اکران داشتند برگزار کند و بر اساس آن تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: از نظر من شرایط فیلم‌های اکران نوروزی باید تغییر کند.

این تهیه‌کننده در پایان درباره زمان اکران فیلم «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» تصریح کرد: فیلم خوب چه کمدی باشد چه اجتماعی هر تاریخی که اکران شود، می تواند مورد اقبال تماشاگران قرار بگیرد و این تصور که تنها اکران نوروز بهترین زمان نمایش فیلم‌هاست اشتباه است.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره و فرهاد آئیش و با هنرمندى گوهر خیراندیش، در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم خانی به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: صبا

نظر شما