«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

تحولات ادلب و آغاز استخراج نفت در لبنان

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۷:۲۵
کد خبر: ۹۷۱۲۱۷
تحولات ادلب و آغاز استخراج نفت در لبنان
از هشتگ های پربازدید شبکه های اجتماعی جهان عرب، تحولات ادلب و آغاز استخراج نفت در لبنان، در این برنامه از«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه امشب «هاشتاغ» در خصوص تحولات ادلب درخواست دبیر کل سازمان ملل در کنفرانس خبری مبنی بر آتش بس در ادلب سوریه و اعطای فرصت برای پایان درگیری ها در شمال غرب سوریه بیان خواهد شد.

در این برنامه اشاره خواهد شد که در حملات هوایی سوریه و روسیه به مواضع تروریست‌ها، بیش از ۳۰ نفر از نظامیان ارتش ترکیه کشته شده‌اند و این مسئله باعث خشم مقامات ترکیه شده است. 

همچنین بر اظهارات مقامات روسیه مبنی بر حضور ناهماهنگ نیروهای ارتش ترکیه در منطقه و هدف قرار گرفتن آنها به دلیل همراه بودن با گروه های مسلح و تروریستی اشاره خواهد شد.

آغاز استخراج نفت در لبنان، هشتگ دیگری است که در برنامه امشب به آن پرداخته خواهد شد. 

در خصوص این موضوع به بیانات میشل عون، رئیس جمهور لبنان در نشست خبری اشاره خواهد شد که عضویت لبنان به باشگاه کشورهای تولید کننده نفت در جهان را رویدادی تاریخی عنوان کرده است. 

همچنین بیان می شود که رسیدن کشتی ویژه اکتشاف نفت به سواحل لبنان و آمادگی آن برای شروع کار ظرف ۴۸ ساعت در نجات وضعیت مالی لبنان سهیم خواهد بود.

در ادامه به هشدارعلمای لبنان مبنی بر هوشیاری از قصد صندوق بین المللی پول که سعی دارد این ثروت را قبل از استخراج آن و از طریق تحمیل تصمیم ها به دولت لبنان گروگان بگیرد، اشاره خواهد شد و بر ایستادگی در برابر این بحران تاکید خواهد شد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 10 اسفند ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز