از نگاه پرس تی وی بررسی می شود؛

صلح میان آمریکا و طالبان

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۸:۳۸
کد خبر: ۹۷۱۲۳۱
صلح میان آمریکا و طالبان
شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «ما مردم» به بحث و گفت و گو درخصوص ابعاد مختلف صلح میان آمریکا و طالبان می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن مروری بر مذاکرات میان آمریکا و افغانستان طی سال های اخیر، بیش از دو دهه حضور نظامی آمریکا در افغانستان و ادعاهای این کشور برای برقراری صلح در افغانستان را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه در ادامه به بررسی صلح میان آمریکا و طالبان و تاثیر آن بر آینده افغانستان پرداخته و پیامدهای توافق صلح میان آمریکا و طالبان بر قدرت گرفتن طالبان در منطقه را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

همچنین در این برنامه گفت و گو پیرامون مداخلات آمریکا در امور کشورهای منطقه که تاکنون هیچ نفعی برای هیچ یک از کشورها نداشته صورت می گیرد.

در بخش دوم این برنامه نیز احتمال شیوع کرونا در آمریکا بررسی خواهد شد. در این خصوص با نگاهی به اقدامات آمریکا برای مقابله با شیوع کرونا، آمارهای مربوط به میزان ابتلا به بیماری آنفولانزا طی ماه های اخیر در این کشور و ادعاهای آمریکا مبنی بر اقدام روسیه برای ایجاد رعب و وحشت در این کشور مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» شنبه 10 اسفند ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز