محمد قنبری:

یک فیلم ترسناک و یک فیلم خارجی پکیج اکران نوروز را کامل می‌کرد

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۷۱۸۲۴
یک فیلم ترسناک و یک فیلم خارجی پکیج اکران نوروز را کامل می‌کرد
محمد قنبری با مناسب دانستن پکیج فیلم‌های انتخاب شده برای اکران نوروز جای یک فیلم ترسناک و یک فیلم خارجی در بین آثار انتخاب شده را خالی دانست و تأکید کرد که دو فیلم «پسرکشی» و «لاله» احتمالاً با شکست در گیشه مواجه خواهند شد.

محمد قنبری، مدیر سالن‌های سینمای مگامال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: از فیلم‌های انتخاب شده برای اکران نوروز طبق آنچه که من بررسی کردم دو فیلم کمدی و دو فیلم اجتماعی خوب داریم که می‌توان انتظار فروش قابل قبولی برای آنها داشت و یک فیلم کودک که در کنار این آثار این پکیج را به لحاظ تنوع ژانر کامل کرده است.

قنبری خاطرنشان کرد: فیلم‌های کمدی در ایام نوروز شانس بیشتری دارند و «خوب بد جلف: ارتش سری» که در جشنواره با استقبال خوبی مواجه شد می‌تواند اثر پرفروشی در اکران نوروزی باشد و از طرفی فیلم «زن‌ها فرشته‌اند 2» نیز اگر فیلم خوبی باشد می‌تواند با فروش قابل قبولی مواجه شود. دو فیلم «شنای پروانه» و «لامینور» نیز از امیدهای فروش در ایام نوروز هستند. من فیلم «شنای پروانه» را در جشنواره دیدم و فکر می‌کنم بتواند در اکران اثری موفق باشد و طبق شنیده‌ها «لامینور» داریوش مهرجویی نیز اثر مخاطب‌پسندی است.

او افزود: اما دو فیلم «لاله» و «پسرکشی» آثاری هستند که شاید مورد توجه مخاطبان چندانی قرار نگیرند و فکر می‌کنم این دو فیلم از فیلم‌های کم فروش و ضعیف اکران نوروزی باشند. به طور کل پکیج انتخابی برای اکران نوروز منطقی است و شاید نتوان انتخاب‌ها را چندان ایده‌آل دانست اما به طور کل با پکیج قابل قبولی در عید امسال روبرو هستیم.

مدیر سینمای مگامال در ادامه گفت: برنامه اکران نوروز همیشه بسیار پیچیده است. بررسی مناسب یا نامناسب بودن فیلم‌های انتخاب شده را در صورتی می‌توان دقیق انجام داد که بدانیم چه فیلم‌هایی از سوی صاحبان آثار و دفاتر پخش برای اکران اعلام آمادگی کرده‌اند. در این بین گویا ابراهیم عامریان سه فیلم «انفرادی»، «دینامیت» و «نارگیل» امسال نیز متقاضی اکران بود و از آنجا که این تهیه‌کننده طی سال‌های اخیر چندین بار برای اکران نوروز اعلام آمادگی کرده انتخاب حداقل یکی از این فیلم‌ها می‌توانست اتفاق خوبی باشد.

قنبری پکیج مناسب برای اکران نوروزی را برگرفته از تمامی ژانرها و مورد توجه تمام سلایق دانست و گفت: اگر در بین فیلم‌های انتخاب شده برای اکران امسال یک فیلم ترسناک نیز انتخاب می‌شد می‌توانستیم شاهد پکیج کامل‌تری باشیم. با توجه به فیلم‌های ترسناکی که در جشنواره گذشته شاهد بودیم می‌شد یک فیلم ترسناک نیز در بین فیلم‌ها اکران کرد. به طور کل در سینمای ما دو ژانر اجتماعی و کمدی هستند که از شانس بالایی برای فروش در گیشه برخوردار هستند و طبیعی است که در زمان‌های حساسی چون نوروز به این دو ژانر توجه بیشتری شود و فیلم‌های بیشتری در این دو گونه سینمایی انتخاب شوند. از طرفی می‌شد برای اکران نوروز یک فیلم خارجی پرطرفدار روز را نیز در سینماها اکران کرد تا همه سلایق بتوانند حداقل یک بار در ابتدای سال به سینما بروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز