خواسته کارگردان «مرد بالشی» در روزهای کرونایی تئاتر!

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۲۴۱۰
خواسته کارگردان «مرد بالشی» در روزهای کرونایی تئاتر!
علی سرابی که قصد داشت از دهم فروردین ماه نمایش «مرد »بالشی را به مدتی محدود در تالار وحدت اجرا کند، تاکید کرد باید نوبت اجرای همه گروه‌هایی که نمایش‌هایشان به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار وقفه شده، محفوظ بماند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی سرابی بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: قرار بود اجرای ما اولین نمایش تالار وحدت در سال آینده باشد و بر اساس قراردادی که داشتیم، قرار بود از دهم فروردین ماه اجرا خود را در این تالار آغاز کنیم اما به دلیل وضعیت ویژه‌ای که پیش آمده، تمرین‌مان را متوقف کرده‌ایم و منتظر تصمیمات مدیران تئاتر هستیم.

سرابی اضافه کرد: طبیعتا این شرایط، همه مشاغل و اصناف را تحت تاثیر قرار داده و برای همه ما وضعیتی دشوار رقم زده است اما در هر حال باید چاره‌اندیشی کنیم و راه حلی برای برون رفت از این وضعیت بیابیم.

او که قصد داشت این نمایش را با بازی نویدمحمدزاده، حمیدرضا آذرنگ، بهرام افشاری و خودش روی صحنه بیاورد، افزود: طبیعتا همه ما می‌دانیم شیوع ویروس کرونا اتفاقی ملی است و می‌دانم آقای کرمی مدیر مرکز هنرهای نمایشی در این مدت بسیار پیگیر وضعیت اجرای گروه‌های نمایشی بوده است و این را نیز مایه خوشحالی می‌دانم که در تئاتر تعطیلی‌ها خیلی نظام‌مندتر از سینما رخ داد و حالا تمام اجراها و تمرین‌ها تعطیل شده است در حالیکه در سینما و تلویزیون برخی گروه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند. اما انتظار و پیشنهاد من به عنوان یکی از گروه‌های در نوبت اجرا این است که زودتر تصمیم‌گیری‌های لازم را برای مشخص شدن تکلیف گروه‌های نمایشی انجام دهند و به آنان اعلام کنند.

سرابی تاکید کرد: درست است که در این وضعیت نمی‌توان تاریخ دقیقی را به عنوان زمان آغاز به کار اجرای نمایش‌ها مشخص کرد ولی خواسته من به عنوان یک هنرمند این است که این ابلاغیه از سوی #اداره کل هنرهای #نمایشی منتشر و به همه گروه‌ها اعلام شود که نوبت اجرای تمام نمایش‌ها محفوظ می‌ماند تا گروه‌های نمایشی دست‌کم این آرامش خیال را داشته باشند که نوبت اجرای خود را از دست نخواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز