واکاوی تاثیر مواد مخدر بر اقتصاد جهانی

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۲۸۹۸
واکاوی تاثیر مواد مخدر بر اقتصاد جهانی
​شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) به نقد و بررسی تاثیرات مواد مخدر بر اقتصاد جهانی و همچنین اقتصاد آمریکا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ضمن گفت و گو در خصوص سهم قابل توجه اقتصاد مواد مخدر در اقتصاد جهانی، اثرات مخرب آن بر اقتصاد دنیا و تغییر روابط بین کشورها را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه با اشاره به قاچاق مواد مخدر به عنوان یکی از 5 اقتصاد پرسود دنیا در کنار نفت، دارو، مواد غذایی و قاچاق اسلحه به نقد و بررسی مصرف مواد مخدر در آمریکا پرداخته و افزایش تعداد مصرف کنندگان مواد مخدر در همه رده های سنی در این کشور را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

در این خصوص ضمن اشاره به مصرف بالای مواد مخدری همچون هرویین و ماری جوانا در آمریکا و بالاترین آمار مصرف ماری جوانا در جهان توسط نوجوانان آمریکایی، اظهارات ترامپ درباره سوءمصرف مواد در آمریکا و اعلام اضطرار ملی در این زمینه از سوی وی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

«شکاف اقتصادی» ساعت 00:03 بامداد جمعه 16 اسفند از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز