بهار علم و دانش در برنامه های زمستان رادیو

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۳:۲۱
کد خبر: ۹۷۳۰۶۶
برنامه های «کاوشگر» رادیو جوان ،«رزنه » و «خیابان فرصت» رادیو گفت و گو به عنوان برنامه های منتخب علمی معاونت صدا در زمستان سالجاری معرفی شده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه گفتگو محور  «کاوشگر »شامل نقد و بررسی مسائل و موضوعات علمی، اقتصادی ایران و جهان بر اساس پژوهشهای روز جهانی ،بهره گیری از پژوهش های نوین جهانی پیرامون موضوعات برنامه، مشورت با متخصصین حرفه ای دانشگاهی برای بسط و پردازش موضوعات برنامه، رصد نقشه جامع علمی کشور و سند چشم انداز1404 و پرداختن به اصول و تبدیل کردن آنها به سبد مطالبه عمومی جامعه است.

این  برنامه با موضوع علمی فناوری  شنبه تا پنجشنبه به تهیه کنندگی  الناز میر اعلایی،  نازنین علیدادیانی  و  گویندگی  سیاوش عقدایی و  محسن رسولی ساعت 9 صبح  پخش می شود.                   

برنامه های  رادیو جوان از موج FM ردیف 88 مگاهرتز شنیده می شود.

"روزنه " نگاهی به آخرین رویدادهای حوزه علم و فناوری در ایران و کشورهای دیگر  با تمرکز بر یک موضوع خاص و واحد دارد. نقد و  بررسی تجربه کشورهای دیگر در آن موضوع، نگاهی به جایگاه ایران در میان کشورهای منطقه در موضوع برنامه، گفت و گوی کارشناسی با مسئولان مربوطه در حوزه علم و فناوری، تازه های IT و حوزه نرم افزارها و اپلیکیشن های کاربردی از دیگر بخش های این برنامه است.

این مجله رادیویی با موضوع تازه های علم و فناوری، شنبه تا پنجشنبه ساعت 09:30  

به تهیه کنندگی  بهزاد محمودزاده  و کارشناس حمید شریف نیا پخش می شود.

«خیابان فرصت»  شب نشینی با نخبگان، صاحب نظران و اساتید حوزه علم و فناوری و ارائه آخرین اطلاعات درخصوص تازه های محصولات دانش بنیان؛ گفت و گو با مسئولین و متولیان این حوزه، بررسی چالش های حوزه علم و فناوری و جایگاه ایران در رشد و شتاب علمی جهان از بخش های متنوع این برنامه است.

این مجله رادیویی  با موضوع چالش های حوزه علم و فناوری  به تهیه کنندگی حمید شریف نیا و کارشناس مجری سید محمد حسینی ارجمند، دوشنبه ها  ساعت 22 پخش می شود.

برنامه های  رادیو گفت و گو  از موج FM ردیف 103.5 مگاهرتز شنیده می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز