«العین الاسرائیلیه» شبکه العام می پردازد؛

انعکاس اخبار سبقت انتخاباتی نتانیاهو در رسانه های صهیونیستی

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۹:۳۶
کد خبر: ۹۷۳۳۲۵
نقد رسانه های صهیونیستی از سبقت نتایاهو در کسب رای انتخاباتی از رقیبش بنی گانتس، موضوع برنامه امشب «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ارزیابی شاخص های پیش افتادن نتانیاهو در انتخابات و نقد رسانه های صهیونیستی از همراهی جامعه با دشمنی ها و تندروی های وی از محورهای مهم موضوع امشب «العین الاسرائیلیه» خواهد بود.

قاسم قصیر؛ نویسنده سیاسی، میهمان این برنامه اینگونه ارزیابی خواهد کرد که نتانیاهو برای راضی کردن رای دهندگان صهیونیستی، نقشه هایی اجرا کرده است. 

وی حمایت ترامپ از نتانیاهو و نزدیک شدن او به برخی کشورهای عربی و برجسته کردن دستاوردهایش برای رای دهندگان را از عوامل مهم این موفقیت تحلیل خواهد کرد.

قاسم قصیر همچنین اذعان خواهد کرد که تاکید نتانیاهو بر طرح معامله قرن و پایتخت قرار دادن قدس برای رژیم صهیونیستی، تقویت شهرک سازی ها و بسیاری از مسائل دیگر به عنوان مهم ترین دستاوردهایش برای رژیم صهیونیستی، جلوه  خوبی به چهره وی در میان طرفداران سیاست های این رژیم داده و موجب پیشی گرفتن از رقیبانش شده است.    

«العین الاسرائیلیه» محصول دفتر العالم در بیروت است که با اجرای حنان ضیا  تهیه می شود. این برنامه امشب 14 اسفند، ساعت 21 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز