معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت ارشاد خبر داد؛

خسارت فیلم‌های روی پرده جبران می شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۳۵۴۳
خسارت فیلم‌های روی پرده جبران می شود
طباطبایی‌نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت ارشاد گفت: امیدواریم سینماها باز شوند و خسارت فیلم‌های روی پرده را جبران کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ طباطبایی‌نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت ارشاد در پاسخ به اینکه آیا تصمیم‌گیری برای اکران فیلم‌هایی که روی پرده بودند شده است یا خیر؟ گفت: واقعیت این است که اگر قراردادهای بیمه‌ای را هم نگاه کنید، قیدی دارند که در شرایط فورس ماژور تصمیم‌ها به زمان خودش موکول می‌شود و الان هم شرایط جامعه ما یک شرایط فورس ماژورِ متفاوت است. در حال حاضر من به عنوان یک مسئول این قول را می‌دهم که تمام حقوق مترتب بر فیلم‌ها را ملاحظه خواهیم کرد و کمک می‌کنیم تا اگر این شرایط فعلی به فیلمی لطمه زده، جبران شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه جامعه بر این بلیه (شیوع کرونا ویروس) غلبه کند و شادی به جامعه برگردد، ادامه داد: برای فیلم‌هایی که در این اوضاع خسارت دیدند یا به اکران طبیعی خود دست پیدا نکردند، تمهیداتی از سوی سازمان سینمایی در نظر گرفته خواهد شد که ممکن است اکران مجدد باشد، یا اکران دوم یا اکران آزاد. در این باره دقیقا و فعلا نمی‌توان راه حل نهایی را مشخص کرد ولی مسلم این است که شرایط جبران اکران را در نظر می‌گیریم، چون در این مدت فیلم‌هایی اکران شده بودند که در بدو ورود به سینماها تعطیل شدند و این‌ها به طور طبیعی حقی دارند.

نظر شما