وزری فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دعا و دارو دو نیمه جدایی ناپذیر سلامت‌یابی جسمی و روانی

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳:۱۴
کد خبر: ۹۷۳۶۶۸
دعا و دارو دو نیمه جدایی ناپذیر سلامت‌یابی جسمی و روانی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی با تاکید براینکه دعا و دارو دو نیمه جدایی ناپذیر سلامت یابی جسمی و روانی هستند، تصریح کرد: برخی تیغ به دست درصدد جدایی دعا و داو هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سید عباس صالحی روز پنجشنبه در جدیدترین حساب کابری شخصی در توئیتی نوشت: دعا و دارو دو نیمه جدایی ناپذیر سلامت یابی جسمی و روانی هستند.

براساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی در ادامه این توئیت تاکید کرد: این روزها برخی می خواهند تیغ بیندازند و آن دو را جدا کنند.

ویروس کرونا و آخرین آمار

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات متحده عربی گسترش یافته و تاکنون جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از ابتلا و درگذشت دو شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

با اعلام همه گیری ویروس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور تشکیل شد.

مطابق آخرین آمار مربوط به آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند ماه ۹۸) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسیده است همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

با این حال پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز