درخواست برای تقدیر از محمد متوسلانی

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴:۱۰
کد خبر: ۹۷۳۷۰۲
درخواست برای تقدیر از محمد متوسلانی
نادر طریقت تهیه کننده و کارگردان سینما با انتشار نامه‌ای نسبت به آنچه «جوانمردی و معرفت» محمد متوسلانی در تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش خوانده، از این سینماگر پیشکسوت قدردانی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نادر طریقت در این نامه که خطاب به رئیس شورای عالی تهیه کنندگان سینما نوشته شده، از او خواست تا از متوسلانی تقدیر به عمل آورند.

در بخشی از این نامه آمده: در زمانه‌ای که زمام تمام امور زندگی وابسته به مادیات شده، گذشت و جوانمردی، گوهر نایابی است که باید در این زمانه به آن ارج نهاد.

من به  عنوان یک کارگردان سینما برای ساخت فیلم جدید سینمایی خود سراغ یکی از قدیمی‌ترین تهیه‌کنندگان که لااقل شصت سال در این عرصه به عناوین مختلف، کارگردان، تهیه کننده و بازیگر حضور داشتند، رفته و از ایشان تقاضای کمک کردم تا برای من پروانه سینمایی بگیرند. او با روی باز و انسانی همه جوره در کنار پروژه ایستاد و من پروانه ساخت و سپس نمایش خود را دریافت کردم.

 این جوانمرد با وجودی که می‌توانستند دست کم یکصد میلیون تومان از بودجه فیلم و یا حتی ده درصدی از فیلم را صاحب شوند، گفتند حتی یک ریال هم از تو نمیخواهم. این جوانمرد با معرفت کسی نیز جز استاد محمد متوسلانی.

نظر شما