یک مسابقه موسیقایی در فضای مجازی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۱:۴۷
کد خبر: ۹۷۴۱۳۷
یک مسابقه موسیقایی در فضای مجازی برگزار می‌شود
انجمن موسیقی کرمان با همکاری شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مسابقه مجازی نوازندگی و خوانندگی را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ انجمن موسیقی کرمان با همکاری شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مسابقه مجازی نوازندگی (تک نوازی و گروه نوازی» و خوانندگی را در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.  

در توضیح این مسابقه آمده است:

«متاسفانه شیوع ویروس کورونا در این روزها، همه کشور را در شرایط خاصی قرار داده است.

پس از توصیهٔ اکید وزارت بهداشت به ماندن شهروندان در منازل و صرف‌نظر از ترددهای غیرضروری و لغو کلیهٔ برنامه‌های هنری ما نیز بر آن شدیم تا برای گذار از این شرایط برنامه‌هایی را در فضای مجازی برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

در اولین گام انجمن موسیقی استان کرمان در نظر دارد با همکاری شهرداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مسابقهٔ نوازندگی (تکنوازی و گروه‌نوازی) و خوانندگی را در فضای مجازی اجرا نماید. علاقمندان می‌توانند با ضبط کلیپ‌های یک دقیقه‌ای و ارسال آنها از طریق اپلیکیشن واتزآپ به شمارهٔ  ۰۹۳۰۷۹۵۳۹۰۰ در این مسابقه شرکت نمایند.

داوری آثار را عموم مخاطبین برعهده خواهند داشت و ویدئوهای برتر بر اساس تعداد مخاطبینی که آثار را پسندیده باشند (لایک) مشخص شود. این در حالی است که هر هفته به سه اثری که بالاترین رأی را داشته باشند جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت، ضمن اینکه نفرات برگزیده می‌توانند در برنامه لایو اینستاگرامیِ کرمانی‌شو، نیز اجرای برنامه داشته باشند.

برنامه لایو اینستاگرامیِ «کرمانی‌شو» از تاریخ ۱۷ اسفندماه هر شب به مدت یک ساعت و از ساعت ۲۱:۰۵ اجرا خواهد شد.»

نظر شما