امین هدایتی خواننده گروه دال بند:

تعداد خواننده ها و سبک ها به موسیقی لطمه نمی زند!

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۷۴۴۲۷
تعداد خواننده ها و سبک ها به موسیقی لطمه نمی زند!
امین هدایتی می گوید: عقیده من این است که همه سبک ها باید حمایت و تبلیغ شوند و باید در یک سطح کار کنند.

امین هدایتی خواننده گروه دال بند، در گفت و گو  با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا در رابطه با وضعیت موسیقی کشور در سال گذشته و اینکه این عرصه چه پیشرفت هایی را کسب کرده اظهارداشت: به عقیده من قطعا فضا بازتر شده است. اما   در بحث ترانه سرایی، تنظیم، آهنگسازی و ملودی و حتی خوانندگی به نظرم کیفیت کارها به شدت افت کرده ولی عرصه بازتر شده است و این مساله با توجه به سیاست های فکری که وجود دارد موسیقی پاپ ما را به سمت موسیقی دم دستی تر برده است و موسیقی که پشت آن، آن تفکر سابق وجود ندارد و صرف این است که داخل یک سالن کنسرت بروید و تخلیه انرژی کنید بدون این که شما را به تفکر بیندازد.

او درمورد میزان اثر گذاری موسیقی در حال و احوال مردم و جامعه بیان داشت: موسیقی در هر صورتی می تواند تاثیر خودش در هر لحظه ایی بگذارد اما بحث اینجاست که من مشکلی با ریتم 6.8 یا موسیقی که الان روی سطح جامعه در جریان است ندارم بلکه مشکل من با این سیاستی که پشت این جریان است. عقیده من این است که همه سبک ها باید حمایت و تبلیغ شوند و باید در یک سطح کار کنند.

هدایتی درمورد تعدد خواننده و فرم در صنعت موسیقی کشور تاکید کرد و گفت: تعداد خواننده ها و سبکهای گوناگون باعث آسیب زدن به صنعت موسیقی نمی شود و سیاست ها اگر درست باشد تمام افراد حق انتخاب درمورد موسیقی و سبک مدنظر خود را دارند.

نظر شما
پرونده ویژه