«دورهمی» بدون تماشاگر ضبط شود؛

تصمیم جدید برای برنامه مهران مدیری!

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۷۵۰۹۸
تصمیم جدید برای برنامه مهران مدیری!
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در نامه به رییس سازمان صدا و سیما، همراهی و هماهنگی بیشتر این سازمان به منظور مدیریت بیماری کرونا را خواستار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در متن نامه علیرضا زالی به رییس سازمان صدا و سیما آمده است: «ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت و حمایت‌های همیشگی حضرتعالی از نظام سلامت بالاخص در شرایط حاد کنونی بدین وسیله موارد ذیل مزید استحضار تقدیم می‌گردد:

۱- از آنجا که مطالعات میدانی موید آن است که عمده اخبار و اطلاعات مربوط به بیماری کرونا توسط آن سازمان محترم دریافت و پخش میگردد، لذا استدعا دارد در زمینه اطلاع‌رسانی، دعوت از میهمانان و برگزاری نشست‌های علمی و همچنین تهیه برنامه‌های آموزشی و دیگر اقدامات، از ظرفیت شورای سیاستگذاری سلامت و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده شود.

۲- از آنجا که ماندن مردم در منزل از برنامه‌های راهبردی کاهش شیوع و انتقال ویروس کروناست، پخش برنامه‌های شاد، متنوع و تفننی که بتوانند حداکثر جذب مخاطب را داشته باشند، در اجرای این راهبرد بسیار تاثیرگذار است.

۳- ضمن قدردانی از اقدام سنجیده و راهبردی در راه‌اندازی مدرسه تلویزیونی که زمینه استمرار آموزش و حضور دانش آموزان و خانواده‌ها را در منزل سبب شده است، تهیه برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان اوتیسم با همکاری انجمن اوتیسم ایران، کمک ارزشمندی به این عزیزان و در جهت توسعه عدالت آموزشی است.

۴- هرچند که اصل برنامه جذاب و نشاط‌آور دورهمی در ایجاد محیطی شاد و فرح بخش در جهت ماندن مردم در منزل بسیار موثر است، اما تهیه این برنامه در حضور تماشاگران زیاد در یک سالن، مورد انتقاد پزشکان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌هاست. لذا استدعا دارد تهیه این برنامه با تدابیری و بدون حضور و تجمع تماشاگران حاضر برگزار شود.

۵- با توجه به اینکه تعداد زیادی از مخاطبان برنامه‌های صدا و سیما، ناشنوایان عزیز کشور هستند، لذا برای رساندن اخبار و اطلاع‌رسانی به این گروه از جامعه نیازمند است در بعد وسیع‌تری از مترجم ناشنوایان استفاده شود.

دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران»

نظر شما