سریال نوروزی قزوین؛

خوش آمدی آقای عبید به قزوین

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۹:۰۲
کد خبر: ۹۷۵۸۶۳
خوش آمدی آقای عبید به قزوین
مجموعه تلویزیونی «خوش آمدی آقای عبید» تولید شبکه استانی قزوین در ایام نوروز 99 روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه تلویزیونی «خوش آمدی آقای عبید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن آقالر در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش در نوروز 99 آمده نمایش است.

این سریال دارای هفت کاراکتراصلی  و ۱۲ کاراکتر فرعی و بیش از ۳۸ کاراکترتک و یا چند سکانسی و بیش از ۱۲۰ هنرور در ۳۶ لوکیشن داخلی و خارجی شهر قزوین با ۴۵ جلسه فیلمبرداری است که تصویربرداری‌اش در تاریخ ۱۸ بهمن ماه  به پایان رسید.

گفتنی است، حدود ۹۵ درصد عوامل و بازیگران از هنرمندان و سینماگران استان قزوین هستند.

داستان: عبید زاکانی شاعرونویسنده قزوینی درقرن هشتم هجری داخل مکتب خانه مشغول درس دادن به شاگردانش است که براثر یک اتفاق سفرزمان کرده ودر سال ۹۸ درشهرقزوین حضورپیدا میکند و پس از آن اتفاقاتی برای او و اطرافیانش که درمسیر قرار میگیرند می افتد.

در هر قسمت از سریال فوق سعی شده به بخشی از معضلات زندگی مدرن  شهری و امروزی پرداخته شود. مسائلی چون آلودگی هوا، محیط زیست، مشکلات مسکن، پیداکردن کار، بیماریهای عصرنوین مثل آلزایمر و ... مسائلی هستند که این سریال به آن می‌پردازد. همچنین برخورد و نگاه عبید به تکنولوژی روز نگاهی اجتماعی و طنز عنوان میشود.

عوامل این سریال به شرح زیر است:

تهیه کننده و کارگردان: محسن آقالر

مدیرفیلمبرداری: وحید گلریز

مدیرصدابرداری: مجید نجاتی

طراح گریم: حسین محمدحسن پور

طراح لباس: مریم کریمی

طراح صحنه: مجتبی پیروندی

تدوین : رامین احمدی

مشاورتهیه و مدیرتولید: ناصرجهان تیغ

بازیگران: کیوان حبیبی، عماررسولی، اسدالله جهانی مقدم، اکبرنظری، ساراباغبان آذری، پروین فتاح، طوبی رحمان نیا، مهدی عبدی و.........

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز