تمدید مهلت ارسال آثار جایزه بزرگ سرو

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۶۰۳۶
تمدید مهلت ارسال آثار جایزه بزرگ سرو
مهلت ارسال آثار جایزه بزرگ سرو تا ۲۵ اسفند تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به استقبال گسترده گروه های نمایشی  سراسر کشور و درخواست هنرمندان تئاتر مقاومت از اقصی نقاط ایران اسلامی برای تمدید مهلت ارسال آثار، زمان دریافت اطلاعات آثار مربوط به جایزه بزرگ سرو تا ۲۵ اسفندماه سال جاری تمدید شد. تا کنون آثار بسیاری از کلیه استان های کشور از هنرمندان و جامعه شریف و فرهیخته تئاتر مقاومت به انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس رسیده است و با در نظر گرفتن شرایط روز کشور و استقبال هنرمندان و نیز نظر مساعد شورای سیاستگذاری این زمان را تا ۲۵ ماه جاری تمدید کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون علاوه بر تماشاخانه های خصوصی و دولتی، نهادها و سازمان های مرتبط همچون سازمان بسیج هنرمندان کشور، حوزه هنری، بنیادحفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن های نمایشی سراسر کشور آثار منتخب خود را به صورت سازمانی به دبیرخانه ارسال نموده اند و علاوه براین نیز هنرمندان و گروه های نمایشی نیز می توانند با تکمیل فرم درخواستی در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری مشارکت کنند. برای سهولت کار دوستان در سراسر کشور علاوه بر راه های ارتباطی اعلام شده، رایانامهsarvprize۱۳۹۸@gmail.com نیز در دسترس عموم قرار داده شده تا اطلاعات مربوط به آثار به اجرا در آمده با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا کنون ارسال گردد.

تمدنی در پایان گفت: کلیه گروه های نمایشی اعم از صحنه ای و خیابانی نیز می توانند تا ۲۵ اسفندماه از طریق رایانامه مذکور و واتس آپ ۰۹۳۵۶۱۰۶۱۴۴ اطلاعات درخواستی را به دبیرخانه ارسال نمایند.

نخستین دوره جایزه بزرگ سرو با هدف تجلیل و تقدیر از آثار برگزیده تئاتر مقاومت کشور و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه سال ۹۹ و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

نظر شما