جواد نوروزبیگی پیشنهاد داد؛

سینما‌ها را باز کنید مردم با ماسک و دستکش فیلم ببینند!

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۹:۱۳
کد خبر: ۹۷۶۱۶۴
سینما‌ها را باز کنید مردم با ماسک و دستکش فیلم ببینند!
جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما در پیشنهادی گفت: چرا پاساژها باز است و سینماها بسته؟ سینما‌ها را باز کنید مردم با ماسک و دستکش فیلم ببینند.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما گفت: فقط انگار در میان مراکز تجاری کشور،سالن‌های سینما آلوده است. بسیاری از مراکز تجاری مانند مراکز خرید و پاساژها همه در حال کارند. نمونه آن مرکز خرید کوروش است. اگر فضا آلوده است و باید تعطیل باشد پس چرا این مجتمع‌های تجاری که محل عبور و مرور مردم است باز است؟

او ادامه داد: به نظرم با رعایت شرایط بهداشتی مانند پوشیدن دستکش و ماسک زدن و رعایت فاصله در سالن‌ می‌شود بدون نگرانی فیلم تماشا کرد. سینما یکی از معدود تفریحات امروز مردم کشور است و نباید همین یکی را هم تعطیل کرد. با سینما می‌شود فضای روحی و روانی مردم نیز مساعد شود و مردم کمی تفریح کنند.

این تهیه کننده اظهار داشت: الان سطح بهداشتی مردم همانطور که می‌بینیم با آگاهی و ارائه اطلاعات لازم بسیار بالا آمده است و عموم مردم مقررات لازم را رعایت می‌کنند. پس می‌شود با ضدعفونی کردن سینماها و همینطور ارائه ماسک و دستکش در ورودی سالن‌های سینما فیلم را برای مردم اکران کرد تا از این تفریح حدقل برخوردار شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز