نسل کشی در میانمار به روایت «شبه قاره»

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۹:۲۴
کد خبر: ۹۷۶۳۷۳
نسل کشی در میانمار به روایت «شبه قاره»
نسل کشی قوم روهینگیا در میانمار و رشد فقر و جمعیت به عنوان چالش اصلی رشد اقتصادی هندوستان عنوان موضوعاتی است که در برنامه این هفته «شبه قاره» (The Subcontinent) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به بحران آوارگان روهینگیایی ها طی سال های اخیر به واکاوی واکنش جامعه جهانی در قبال بحران پناهندگان روهینگیایی و چالش های پیش روی این قوم در کشور میانمار و کشورهای همسایه آن می پردازد.

در این راستا ضمن مروری بر مشکلات و معضلاتی که این مردم در کمپ های شلوغ و دورافتاده با آن دست و پنجه نرم می کنند، دیدگاه هند، بنگلادش، مالزی و کشورهای شبه قاره هند در قبال این فاجعه مورد گفت و گو قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین به بررسی معضل رشد فقر و جمعیت به عنوان چالش مهم در برابر رشد اقتصادی هندوستان پرداخته و ارتباط میان رشد اقتصادی و فقر در این کشور، چالش های پیش روی بخش زیادی از مردم هند در تامین نیازهای اولیه و مسایلی همچون سوء تغذیه، زیرساخت های ضعیف و ضعف در بهداشت و ارائه خدمات درمانی را بررسی خواهد کرد.

«شبه قاره» به تهیه کنندگی حسین مهدیان و با اجرای محمد جان حسین جمعه 23 اسفند ماه ساعت 17:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 10:00 و 16:00 ، یکشنبه ساعت 00:02 بامداد، 07:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز