تقدیر از یک تهیه کننده به خاطر تعطیلی پروژه!

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۹:۵۴
کد خبر: ۹۷۶۸۸۰
تقدیر از یک تهیه کننده به خاطر تعطیلی پروژه!
مونا فرجاد با انتشار پستی در صفحه شخصی اش درباره تعطیلی پروژه های سینمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا نوشت و از تهیه کننده کار جدیدش که پروژه را تعطیل کرده است تشکر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مونا فرجاد با انتشار عکسی از منوچهر محمدی در صفحه شخصی اش نوشت: «ایشان آقای منوچهر محمدی هستند تهیه کننده ی سینما و در سالها دور از مدیران تلویزیون بودند.

در همان هفته ای اول که خبر کرونا به صورت رسمی اعلام شد دستور به تعطیلی فیلم در حال تولیدشان را دادند و با تمام عوامل تا روزی که فیلمبرداری ادامه داشت تسویه حساب کردند (چون مردم به پول احتیاج دارند و باد هوا نمی خورند، مثل بعضی تهیه کننده ها نیستند که سه ماه دستمزد عوامل را ندهند و بگویند اگه نمی خواهی نیا مهم نیست) واقعا خدا خیرشون بده. من خودم از ترس داشتم میمردم که اگر آفیش بشوم مجبورم برم سر کار که خدارو شکر تعطیل کردند.

خواستم بگم درسته در حرفه ی ما بعضی ها فقط به فکر منافع خودشان هستند یا کرونا را جدی نمی گیرند ولی یکسری هم آدم حسابی هستند و به جان انسانها اهمیت میدهند .

و در آخر: لطفا در اگر کار خیلی خیلی ضروری ندارید به اداره ها و بانکها مراجعه نکنید، در پمپ بنزین از ماشین پیاده نشوید، به مراکز نروید و ...»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز