کرونا و بلاتکلیفی بچه محل عمو پورنگ

۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۳:۳۴:۵۸
کد خبر: ۹۷۶۹۶۵
کرونا و بلاتکلیفی بچه محل عمو پورنگ
مسلم آقاجانزاده تهیه کننده «بچه محل» که قرار است با حضور داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه دو سیما برود طی یک گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت ساخت این برنامه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی بیان کرد: با شرایط به وجود آمده هنوز برنامه ای ضبط نکرده ایم و مشخص نیست چه پیش می آید.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، مسلم آقاجانزاده اظهار داشت: طرح این برنامه یک شوی نمایشی بود و برنامه داشتیم که «بچه محل» را با حضور کودکان و نوجوانان ضبط کنیم اما با وجود شیوع کرونا دیگر تماشاگری را به برنامه نمی آوریم و نمی توانیم اجرایی داشته باشیم.

تهیه کننده برنامه «بچه محل» تاکید کرد: طرح این برنامه را تغییر دادیم و باید ببینیم با وجود شرایط پیش آمده کادر پزشکی اجازه ضبط برنامه را به ما می دهند یا نه چراکه سلامت عوامل برایمان مهم است.

آقاجانزاده در پایان بیان کرد: به هر حال مدیران تلویزیون از ما خواسته اند به دلیل آنکه بچه ها با شیوع ویروس کرونا در منزل به سر می برند و برنامه ها و سرگرمی های ویژه این گروه سنی کم است حتما به فکر آن ها باشیم. اگر هم قرار باشد این برنامه را ضبط کنیم هنرمندان نیز از سر مسئولیت اجتماعی و سرگرم کردن کودکان و نوجوانان در این برنامه حضور پیدا می‌کنند وگرنه در این شرایط از نظر پزشکی درست نیست که دور یکدیگر جمع شویم.

«بچه محل» که با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویش علیپور و نویسندگی محمد درویش علیپور قرار است در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما تولید شود و علاوه بر تغییرات محتوایی و فضای برنامه برای بخش استودیویی دکوری ویژه طراحی و اجرا شده است.

داریوش فرضیایی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، ملیکا شریفی‌نیا و… از جمله بازیگران «بچه محل» هستند و همچنین فروزان بهرام پور، محمد اعلمی و عارفه عباسی و سینا رستگاری عروسک گردان های این مجموعه هستند و شوکت حجت، سامان مظلومی، نازنین حقیری و زینب غروی نیز به ترتیب صداپیشگی عروسک های یاور، داور، باور و امید همه را برعهده دارند.

منبع: صبا

نظر شما