«سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» روی آنتن تلویزیون

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۹۷۶۹۸۰
«سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» روی آنتن تلویزیون
امسال چند فیلم سینمای ایران برای پخش در نظر گرفته شده اند که برای اولین بار روی آنتن می روند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم‌هایی که برای نمایش در تلویزیون در نظر گرفته شده‌اند به شرح زیر است:

«شبی که ماه کامل شد»:

روایتی از زندگی واقعی دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

«سرخپوست»:

از این قرار است که سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی در جنوب به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است به نزد او در زندان می‌رود و می‌گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود. جاهد که از شنیدن این خبر خوشحال است در طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از زندانیان به نام احمد سرخ‌پوست همراه با دیگر زندانیان نبوده‌است.

«قصر شیرین»:

قصه جلال مرادی ۴۲ ساله است که در تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما جرم او در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود و پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد...

جهان پهلوان تختی:

داستان فیلم غلامرضا تختی با قرائت و امضای وصیت نامه و یافتن جسد او در هتل آغاز می‌شود، سپس با فلاش بک دوران کودکی اش را که در فقر شدید و در آلونک‌ها می‌گذراند، به تصویر می کشد. در ادامه نیز فیلم بخش های دیگر زندگی این ورزشکار را به تصویر می کشد و چالش هایی را که تختی در زندگی با آنها مواجه بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز