یک برنامه دیگر بدون تماشاگر ضبط می شود!

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۸۴۲۰
یک برنامه دیگر بدون تماشاگر ضبط می شود!
تهیه کننده برنامه «چهل تیکه» از ضبط ویژه برنامه تحویل سال 99 بدون حضور تماشاگر و تولید فصل بعدی این برنامه خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ الهام حاتمی تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» درباره جزییات ویژه برنامه عید نوروز «چهل تیکه» توضیح داد: برنامه ویژه سال تحویل ۹۹ در دو بخش پخش می‌شود. اولین بخش آن ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب به مدت دو ساعت روی آنتن می‌رود. بخش بعدی دو ساعت قبل از سال تحویل و در نهایت نیم ساعت بعد از آغاز سال جدید در خدمت مخاطبان شبکه نسیم خواهد بود.

وی ادامه داد: محمدرضا علیمردانی مجری «چهل تیکه» اجرای ویژه برنامه سال تحویل ۹۹ را نیز برعهده خواهد داشت. مهمانان برنامه نیز از پیشکسوتان هستند و در همان فضای نوستالژی برنامه را ادامه خواهیم داد. همچنین آیتم‌هایی را برای پخش در نظر گرفته‌ایم که حال و هوای مردم را با توجه به شرایط روز جامعه بهتر می‌کند. قصدمان این است که به مردم یادآوری کنیم که روزهای سخت گذشته را چگونه پشت سر گذاشته ایم.

کارگردان «چهل تیکه» درباره زمان ضبط برنامه گفت: ویژه برنامه عید نوروز با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی بدون حضور تماشاگر و در همان دکور اصلی برنامه ضبط شده است.

حاتمی در پایان با بیان اینکه این برنامه در عید نوروز ۹۹ پخش نمی شود، عنوان کرد: قرار است فصل دیگری از این برنامه را تولید کنیم اما زمان پخش و تعداد قسمت های آن هنوز مشخص نیست.

منبع: صبا

نظر شما