ویژه برنامه های تحویل سال شبکه های سیما

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۹۷۸۶۰۷
ویژه برنامه های تحویل سال شبکه های سیما
ویژه برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء، «عصر جدید» با اجرای احسان عیلخانی، «دو نیمه ماه» با اجرای محمد سلوکی، برنامه شبکه سه سیما با اجرای رضا رشیدپور و «بهار جان» با اجرای هیراد حاتمی روی آنتن شبکه های سیما خواهد رفت. خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه ویژه سال تحویل «فرمول یک» آیتم‌ها و گفتگوهای جذاب و شادی پیش بینی شده است که با حضور هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان همراه خواهد بود.

در این ویژه برنامه از حضور افرادی که در ایام شیوع ویروس کرونا در حوزه های مختلف زحمت و تلاش بسیار می کشند از جمله کادر پزشکی و درمانی‌اند بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بهره خواهد برد. هرچند علیرغم اینکه بیماری کرونا مانع از معرفی چهره‌های مردمی سال شد، اما «فرمول یک» قصد دارد کسانی که در این ایام به میدان آمده‌اند و به طور مثال ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان به مردم اهدا کردند، نیز به این برنامه دعوت کند.

ویژه برنامه سال تحویل «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء پنجشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا یک بامداد به طور زنده روی آنتن می رود. روز جمعه اول فروردین و در آستانه سال تحویل هم، این ویژه برنامه از ساعت ۶ صبح و به مدت۱۷۰ دقیقه از شبکه یک پخش می شود.

 «دو نیمه ماه» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی و کاری از گروه اجتماعی فرهنگی است. پخش این برنامه از پنجشنبه ۲۲ اسفند بعد از خبر۲۲:۳۰ آغاز شده و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.

شبکه سه ویژه برنامه خود را با اجرای رضا رشیدپور از چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۱۶:۳۰ روانه آنتن می‌کند و پخش این برنامه تا حدود دو ساعت بعد از سال تحویل ادامه دارد.

برنامه «عصر جدید» برنامه ویژه‌ای هم پیش از تحویل سال در نظر دارد. این برنامه با اجرای احسان علیخانی چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲ به صورت ویژه با حال و هوای تحویل سال پخش می‌شود.

«بهار جان» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی محمد قنبری است که از ۲۶ اسفند ماه روی آنتن می‌رود. این برنامه از ۲۶ اسفند هر شب با اجرای هیراد حاتمی به مدت ۲ ساعت از ساعت ۲۲ پخش می‌شود. «بهار جان» در ۲۹ اسفندماه از ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و تا ۹ صبح روز بعد ادامه دارد.

این ویژه برنامه هر شب میزبان یک خواننده است و قرار است خواننده به همراه گروه ارکستر خود در برنامه اجرا کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز