پیشنهاد کرونایی مهراب قاسم خانی!

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۷۸۶۹۶
پیشنهاد کرونایی مهراب قاسم خانی!
مهراب قاسم خانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش، فیلم های سینمای ایتالیا را به مردم معرفی کرد تا در روزهای قرنطینه سرگرم شوند و در خانه بمانند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهراب قاسم خانی در صفحه شخصی اش نوشت: «و اما در راستای هدفمند کردن تفریحات خانگی در دوران قرنطینه، میخوام یه پکیج غیر هالیوودی معرفی کنم که هم پکیج قبلی رو‌ بشوره ببره، هم بفهمین با چه آدم فرهیخته ای طرفین... پکیج سینمای ایتالیا. 

اولین دلیلم برای پیشنهاد این پکیج اینه که خودم سینمای ایتالیا رو بیشتر از بقیه کشورای اروپایی دوست دارم و باهاش بیشتر ارتباط برقرار میکنم. دلیل دومم هم اینه که سینمای ایتالیا واقعاً خوبه. مثلاً تا حالا هیچ کشوری به اندازه ایتالیا برنده جایزه اسکار فیلم خارجی نشده و بعد از آمریکا هم دومین کشوری هستن که بیشتری نخل طلای کن رو گرفتن. دلایل دیگه هم برای این پیشنهادم داشتم که الان یادم نمیاد، ولی واقعاً پکیج خوبیه. یعنی پکیجی که فدریکو فلینی و ویتوریو دسیکا و جوزپه تورناتوره و مارچلو ماسترویانی و سوفیا لورن و آلن دلون و ویسکونتی و روسلینی و آنتونیونی توش باشن، مگه میشه پکیج بدی باشه؟ 

پ.ن اول: در ضمن کافیه پس فردا توی یه جمعی بحث رو بکشونید سمت سینمای رئالیسم و نئورئالیسم بعد از جنگ جهانی دوم ایتالیا، تا خودتون به معجزه این پکیج در ایجاد جذابیت ایمان بیارید. 

پ.ن دوم: فکر نمیکردم که یه روزی در جهت نجات جون مردم فیلم معرفی کنم. چه وضعیت غریبیه... جون هر کی دوست دارید، بشینید خونه.»

نظر شما