وحید رونقی و امیر کاظمی در شبکه پنج؛

در «شهربازی» میلیونر شویم!

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳:۰۳
کد خبر: ۹۷۹۵۵۲
برنامه زنده «شهربازی» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای وحید رونقی و امیر کاظمی با جوایز میلیونی، از دوم فروردین‌ماه، هر شب از شبکه پنج سیما در دو نوبت پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «شهربازی» یک مسابقه‌ زنده و برخط(آنلاین) است که روزی دوبار و در ساعت‌های ۱۸ و ۳۰ دقیقه‌ بامداد از شبکه‌ پنج سیما پخش خواهد شد. شرکت‌کنندگان از طریق اپلیکیشن «برخط شو» در بازی خاطره‌انگیز اسم-فامیل برای بردن جایزه میلیونی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تعطیلات عید نوروز بهترین زمان برای گشت ‌وگذار و دید و بازدید است اما کرونا سبب شده در خانه ماندن، بهترین گزینه‌ گذران تعطیلات سال‌ِ نو باشد. شهرداری تهران برنامه‌های ویژه‌ای با عنوان «نوروزگاه» را برای هر نوروز تدارک می‌بیند اما امسال در «نوروزخانه» و با استفاده از ظرفیت رسانه‌های ملی و اجتماعی، تلاش دارد تا خلاقیت، سرگرمی و نشاط را به خانواده‌هایی که در خانه مانده‌اند هدیه کند. مسابقه‌ «شهربازی» یکی از این تلاش‌هاست.

مسابقه «شهربازی» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که سهیل سلیمانی تهیه‌کنندگی؛ امیر اصانلو کارگردانی؛ افشین صادقی‌زاده سردبیری و محمد صفاجویی و سینا قلیچ‌خانی نویسندگی آن را برعهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز