اوقاتی خوش با همراهی رادیو نوروز

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۴:۴۷
کد خبر: ۹۷۹۹۶۲
مدیر رادیو نوروز از تنوع رنگ آمیزی در کنداکتور این رادیوی فصلی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حمید رضا مقدسی با بیان اینکه رادیو نوروز  از ۲۸اسفند سال گذشته با حضور معاون صدا به طور رسمی آغاز به کار کرد و قرار است تا ۱۵فروردین سال ۱۳۹۹ به فعالیت خود ادامه بدهد، گفت: این رادیو با رویکرد همدلی با مخاطبان و شنوندگان طراحی شده،طوری که با توجه به این روزها که ایام مراقبت در مقابله با بیماری حاصله ازشیوع ویروس کروناست و مردم لزوما می بایست اوقات خودشان را در منازل به سر ببرند، بنابراین برنامه های

رادیو نوروز بر این اساس طراحی و تنظیم شده که بتوانیم در اوقات فراغت مردم، در منزل همراه آن ها باشیم،و به نوعی با رویکرد سرگرمی و نشاط، شنوندگان عزیز را همراهی کنیم.این رادیو شبانه روز، ۲۴ساعته بر روی موج fmردیف ۹۵.۵مگاهرتز در خدمت مردم است و شنوندگان می توانند برنامه های خود را دریافت کنند.

مقدسی با بیان اینکه رادیو نوروز شامل برنامه های متنوع زنده و تولیدی است تصریح کرد:برنامه صبحگاهی «صبح است و بهاران» با رویکرد اطلاع رسانی و ایجاد نشاط با مخاطبان همراه می شود. این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون، بیان خبرها و رویدادهای روز و بخشهای تعاملی با مخاطبان به صورت تلفنی  و پیامکی می باشد.

مدیر رادیو نوروز ادامه داد:

برنامه جذاب«نوروز در خانه» از ساعت ۱۰:۳۰صبح هر روز پخش می شود و تا حوالی ظهر ادامه خواهد داشت در این برنامه با قالب

سرگرمی، مسابقات متنوعی برای سنین مختلف عرضه می شود. 

وی ادامه داد:  ساعت ۱۲ظهر در زنگ مشاوره، مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان ارایه میشود که آن ها می توانند با کارشناسان برنامه  ارتباط  گرفته و سوال  خود را مطرح کنند. همچنین از نحوه استفاده از آموزش های مجازی مطلع شوند تا بهتر  بتوانند از  اوقات فراغت برای فراگیری دروس خود بهره ببرند. 

«کاغذ رنگی»برای ساعت ۱۴با رویکرد فرهنگی طراحی شده، کتاب وکتاب خوانی، سینما و موسیقی  از مهمترین موضوعات این برنامه است. «نونوار» برای اوقات  عصرگاهی از ساعت ۱۸تا۲۰ طراحی شده، سرگرمی، طنزو موسیقی از آیتم های پر تحرک این برنامه است. 

مقدسی خاطر نشان کرد: ساعت ۲۰شب زنگ مشاوره تحصیلی در رادیو نوروز،باز نواخته می شود.

 «شب و ستاره» برنامه ای فرهنگی است که هر شب کارشناسی در حوزه های مختلف فرهنگی- تاریخی ضمن حضور در برنامه شنوندگان رابا موضوعات مختلفی آشنا می کند و یک شب نشینی بسیار صمیمانه ای بین ما و مخاطبان خواهد بود.

مقدسی تصریح کرد: ما برای زمان های دیگر در رادیو نوروز از برنامه های تامینی پر شنونده و شاخص سایر شبکه های رادیویی همچون «لبخند خوبان»برنامه طنز دفاع مقدس،«صبح عید باشما»،«عیدانه و لبخند» و «کوی نشاط»استفاده کرده ایم.

وی اظهار امید واری کرد: که با تنوع رنگ آمیزی که در این برنامه ها و در ساعات پخش رادیو نوروز تنظیم شده بتوانیم اوقات خوشی را برای شنودگان فراهم کنیم.

نظر شما