برای خواندن تیتراژ سریال «کامیون»؛

مخالفت صداوسیما با ماکان بند

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۷:۰۳
کد خبر: ۹۸۲۳۲۷
مخالفت صداوسیما با ماکان بند
ابراهیم آرزو تهیه‌کننده سریال «کامیون» دلیل عدم همکاری این سریال با گروه ماکان بند برای خواندن تیتراژ این سریال را مطرح کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، ابراهیم آرزو یکی از تهیه‌کنندگان سریال «کامیون» درباره آخرین وضعیت ساخت این پروژه که این شب‌ها از شبکه دو در حال پخش است، عنوان کرد: روزهای پایانی تصویربرداری «کامیون» را سپری می کنیم و چیزی تا پایان آن باقی نمانده است.

وی درباره سختی‌های کار با وجود بحران کرونا عنوان کرد: از اواخر بهمن‌ماه که متوجه شیوع این ویروس شدیم تیم تولید و تهیه تمام تلاش خود را کردند که موارد بهداشتی را رعایت کنند و روند کاری ما نیز بسیار تاثیرگذار بود چراکه بازیگران ما باید در کنار یکدیگر کار می‌کردند اما محبور شدیم صحنه‌های هر بازیگر را جداگانه تصویربرداری کنیم که اتفاق ناخوشایندی نیفتد.

تهیه‌کننده «کامیون» افزود: به لحاظ ایمنی بازیگران عوامل تولید و پشت صحنه تمام نکات بهداشتی را رعایت کردیم به همین دلیل تصویربرداری ما طولانی شد. ما و تمام دوستانی که در کنار ما در این پروژه فعالیت می‌کنند به عشق مردم که یک عید خوبی را داشته باشند و ما بتوانیم با یک کار خوب آن‌ها را در خانه‌هایشان نگه داریم، این مشکلات را به جان خریدیم و پای کار ایستادیم.

آرزو با بیان اینکه «کامیون» یک طنز زیبا و بدون هجو است، گفت: طنز این سریال به گونه‌ای است که باورپذیری خوبی دارد. نظر شخصی من این است که مردم در روند قصه ارتباط خوبی با «کامیون» برقرار می‌کنند و بازخوردها مخاطبان نیز تا به اینجا خوب بوده است. همچنین این مجموعه حس خوبی را به مخاطبان القا می‌کند چراکه ما در این بحران با جان و دل برای مردم کار کردیم تا خوشحال شوند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود آنکه اعلام شده بود گروه «ماکان بند» تیتراژ این سریال را می‌خواند و این اتفاق نیفتاد، اظهار کرد: سازمان معیارهای خودش را دارد و صلاح ندانست این گروه تیتراژ «کامیون» را بخواند و ما هم پذیرفتیم.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز