در برنامه «نوروز در خانه» رادیو نوروز؛

شگرد جدید ماموران قلابی

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۲:۰۴
کد خبر: ۹۸۲۴۷۲
شگرد جدید ماموران قلابی
سرهنگ امینی در خصوص سرقت‌های با پوشش مأمور گفت: مردم با درخواست کارت شناسایی یا احکام قضایی از مأموران، نسبت به احراز هویت مراجعان اطمینان حاصل پیدا کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سرهنگ امینی معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در گفتگویی با برنامه «نوروز در خانه»رادیو نوروز با اعلام این خبر گفت: «در پوشش مامور» یکی از شگردهای سرقت است که در این روش سارقان با سوءاستفاده از لباس نیروی انتظامی و گاهی هم در پوشش ماموران آب، برق، گاز، شهرداری، پستچی، بهداشت و سایر سازمانها اقدام به سرقت می کنند. پلیس بارها توصیه کرده است که تنها شرط مامور فقط لباس، دستبند، شوکر و بی سیم نیست بلکه شرایطی است که شهروندان عزیز باید با ارائه کارت شناسایی و رویت آن موارد را مورد تایید قرار بدهند.

وی ادامه داد: ماموران بر اساس قانون حق ورود به حریم خصوصی و منزل افراد را ندارند،همچنین مردم می توانند با درخواست کارت شناسایی یا احکام قضایی نسبت به احراز هویت مامور اطمینان حاصل کنند که در غیر اینصورت با اجازه ورود افراد ناشناس را به خانه ندهند.

سرهنگ امینی افزود: در چند روز گذشته اخباری داشتیم مبنی بر این که تعدادی از افراد ناشناس به درب خانه های مردم مراجعه کرده و تحت پوشش ماموران بهداشت و سایر سازمانها اقدام به سرقت از آنها کرده‌اند، به همین دلیل  هشداری توسط پلیس آگاهی ناجا تهیه و در خدمت رسانه‌ها قرار گرفت. ضمن اینکه توضیح دادیم مردم عزیز قبل از مراجعه مأموران بهداشت و درمان به درب منازل حتماً نسبت به رویت کارت شناسایی آنها اقدام کنند و این را هم بدانند که ماموران بهداشت اگر قرار باشد به درب منازل مراجعه کنند از سوی وزارت بهداشت حتماً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 در پایان این گفتگو سرهنگ امینی از مردم خواست، وقتی خودروهای خود را دور از منزل پارک کرده اند حتما مجهز به تجهیزات  امنیتی بکنند. 

«نوروز در خانه» در ایام عید از رادیو نوروز روی موج fm ردیف ۹۵.۵مگاهرتز شنیده می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز