وزیر آموزش و پرورش:

مدرسه تلویزیونی زمینه های عدالت آموزشی و فرصت های برابر را فراهم کرد

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۷:۲۴
کد خبر: ۹۸۳۷۰۸
مدرسه تلویزیونی زمینه های عدالت آموزشی و فرصت های برابر را فراهم کرد
وزیر آموزش و پرورش گفت: رسانه ملی با برگزاری صدها کلاس درس تلویزیونی زنده و تولیدی جهادگرانه عمل می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با برنامه زنگ هفت شبکه آموزش ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، با قدردانی از دکتر علی عسکری ریس سازمان صداوسیما، از معاونت سیما بویژه شبکه آموزش به دلیل همت و مشارکت جدی و موثر در راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش های شبکه آموزش در کمترین زمان ممکن برای راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران و نیز اضافه شدن شبکه های معین چهار و قرآن به این حرکت بزرگ جهادی افزود:وجود بیش از نه میلیون استفاده کننده مستقیم از پایگاه های مجازی بویژه تلوبیون و پایگاه های شبکه آموزش و نیز نرم افزار هفت نشانه استقبال گسترده دانش آموزان از این اقدام جهادی رسانه ملی است.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت:امروز مدرسه تلویزیونی ایران در سرتاسر کشور با پوشش بیش از ۹۸ درصدی برای همه دانش آموزان قابل دریافت و استفاده است . 

حاجی میرزایی تصریح کرد: انصافا رسانه ی ملی در این مسئله مهم و حیاتی اقدام به موقع،جهادی و شایسته ای را انجام داده و زمینه های جدی عدالت آموزشی و فرصت های برابر آموزشی را برای همه فرزندان این مملکت فراهم ساخته است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد این ابتکار بزرگ صدا و سیما قطعا مقطعی نخواهد بود و وزارت آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد با استفاده از این تجربه ارزنده جهادی، استمرار آن را مد نظر قرار دهد تا همه دانش آموزان صرف نظر از هر بحرانی بتوانند از امکانات نوین آموزش رسانه ای برخوردار شوند .

حاجی میرزایی نقش شبکه آموزش را در فراگیری دروس و جلوگیری از فاصله تحصیلی انکار ناپذیر دانست و گفت: قطعا ما این شبکه را به عنوان یک بازوی اصلی در توسعه نوین آموزش کشور میدانیم و این ایفای نقش بویژه در ایام زمان های حساس در خور تحسین است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد زمان و نحوه امتحانات پایان سال تحصیلی گفت: مجموعه ای از همکاران و کارشناسان تحت عنوان کمیته ای تمامی سناریوهای مرتبط با وضعیت پیش آمده و ادامه دار بودن این روند را بررسی و تحلیل می کنند تا در زمان مقرر نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

نظر شما