در اینستاگرام؛

رکوردزنی بهرام افشاری بهتاش

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۹:۳۴
کد خبر: ۹۸۳۷۳۵
رکوردزنی بهرام افشاری بهتاش
بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش در سریال «پایتخت 6» با 50 میلیون بازدید منحصر به فرد از ابتدای سال جاری در این زمینه در بازیگران ایرانی یک رکورددار است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، از زمان ساخت فصل پنجم «پایتخت» تا فصل ششم آن، فیلم‌های «رحمان ۱۴۰۰»، «نیوکاسل»، «چشم و‌گوش بسته» و سریال «دل» با بازی بهرام افشاری اکران و پخش شدند تا دنبال کننده‌های این بازیگر در اینستاگرام‌ به ۸۰۰ هزار نفر نزدیک شوند ولی اوج پیشرفت تعداد دنبال کننده‌های صفحه بهرام افشاری، نوروز امسال و آغاز فصل ششم «پایتخت» بود.

در طول چهارده روز گذشته نزدیک به یک میلیون نفر صفحه افشاری را دنبال کرده‌اند تا تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام به مرز یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برسد.

این بازیگر نه تنها در تعداد جذب دنبال‌کننده در مدت زمان محدود رکورددار است بلکه در بازدید از صفحه‌‍اش در مدت زمانی کوتاه نیز می‌تواند صاحب یک رکورد باشد. صفحه او از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین امسال نزدیک به ۵۰ میلیون بازدید منحصر به فرد داشته که نسبت به جمعیت ایران آماری بسیار چشمگیر است.

با توجه به این آمار و ارقام می‌توان گفت که در ایران رکورد افزایش تعداد مخاطبان و بازدید از یک صفحه اینستاگرام در اختیار بازیگر نقش «بهتاش» است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز