از نیمه فروردین ۹۹ ؛

فصل جدید «عطر عاشقی» در بهار طبیعت

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۳:۴۳
کد خبر: ۹۸۳۸۶۹
فصل جدید برنامه عطر عاشقی با شعار لبیک یاصاحب الزمان( عج) جمعه 15 فروردین ماه ساعت 17:40 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سید ناصر سجادی تهیه کننده  برنامه "عطر عاشقی " در توضیح این برنامه گفت: برنامه مهدوی عطر عاشقی به فضل خدا از غروب جمعه 15 فروردین 99 پخش خود را از سر می گیرد. 

سجادی ادامه داد: برنامه " عطر عاشقی "  در فصل قبلی با حضور در حدود 200 مکان دینی کشور پخش می شد، هم اکنون با حفظ رویکرد گذشته و با تغییر در ساختار جمعه هر هفته بر روی آنتن می رود.

سجادی تاکید کرد:  این برنامه قرار است، با کمک همه شیفتگان مهدویت، در  هرمکانی که یادی از حضرت ولی عصر( عج) می شود ، حاضر شود و این عشق و دلدادگی را به نمایش بگذارد.

تهیه کننده " عطر عاشقی " با اشاره به تغییرات جدید این برنامه گفت : فصل جدید این برنامه با حضور سخنرانان ، شاعران ، مداحان در مراکز مختلف از جمله فرهنگسراها ،بقاع متبرکه،  بوستانها ،مهدیه ها و...  ( بدون حضور مردم ) فضای مهدوی عصرجمعه را در قاب شبکه پنج سیما به نمایش گذاشته و با دلهای همه منتظران همراه  شود.

سجادی با اشاره به آیتم های این برنامه اضافه کرد: دعوت از کارشناسان دینی برای طرح موضوعات مهدویت، قرائت زیارت آل یس، حضور شاعران آیینی برای قرائت اشعار مهدوی و......از بخش های این برنامه است. 

برنامه " عطر عاشقی " کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که غروب جمعه هر هفته با اجرای سیدرضا نواب به مدت 25 دقیقه بر روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز