درباره پایان بندی بهترین سریال نوروز۱۳۹۹؛

قصه ادامه سریال پایتخت چیست!/ قصه ها تمام نشده اند!/ داستان دست بهبود! /ماجرای لژیونر شدن بهتاش!

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۰:۰۲
کد خبر: ۹۸۴۰۶۰
قصه ادامه سریال پایتخت چیست!/ قصه ها  تمام نشده اند!/ داستان دست بهبود! /ماجرای لژیونر شدن بهتاش!
سریال پایتخت در قسمت پانزدهم موقتا به ایستگاه پایانی رسید اما طبق اعلام گروه سازنده و در راس آنها سیروس مقدم دو قسمت طلب مخاطبان می شود تا با پایان قصه ویروس منحوس و احتمالا همه‌مان با عید سعید فطر این دو قسمت روی آنتن برود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اما قصه اینجاست که این سریال جذاب و پر مخاطب که در استارت قصه ی چندانی نداشت و براساس جذابیت و با نمک بودن کاراکتر ها تا اینجا پیش رفت کم کم وارد فاز های جدیدی شد که منطقی نیست به این زودی ها جمع شود.

در واقع با گذشت ۱۰ تا ۱۲ قسمت اتفاقاتی در سریال رخ داد که هر کدام از شخصیت ها دارای قصه هایی هستند که می توانند تا ۳۰ قسمت سریال را پیش ببرند.

بدیهی است استقبال مخاطب رسانه ملی و البته مدیران سیما از این اقبال می تواند بهانه ایی باشد تا سیروس مقدم داستان هایی که تازه در سریالش جوانه زده است را به انتها برساند.

۱/ ماجرا دعوت نامه شخصیت نقی برای داوری

۲/ وضعیت بهبود و بیماری اش

۳/ عشق نافرجام ارسطو به طاهره

۴/ داستان هم دستی ارسطو با تیم حمل و پخش مواد مخدر

۵/ زندگی جدید رحمت

۶/ لژیونر شدن بهتاش

۷/ داستان نقی و حمل مواد 

و....

داستان هایی هستند  که نمیتوان آن را به سال آینده موکول کرد و می توان در ادامه این سریال را به پخش هر شبی و سالیانه رساند.

بدیهی است اگر این استراکچر با نگاهی عمیق تر در نگارش از ابتدا  راه میافتاد سریال زودتر از این حرف ها می توانست وارد فاز جدی تری در  بهره‌برداری  از این قصه ها باشد و منطقی نیست که این سر فصل ها به شکل سوال در ذهن مخاطب باقی بماند تا سال بعد!

مگر اینکه تلویزیون یا اسپانسر ها نتوانند از پس تیم گران و حرفه ایی پایتخت بر بیایند یا علاقه ایی برای این ادامه  در گروه پایتخت و تیم تهیه و تولید وجود نداشته باشد.

و البته حیف است به شیوه اشتباه خیلی از تولیدات نمایشی در دو قسمت پایانی تمام این قصه های جذاب سردستی جمع شود و در نهایت تماشاگر  اصطلاحا در خماری این همه ماجرا که هر کدام پتانسیل یک قصه ی کامل را دارند بماند. 

نظر شما