آیت ملک‌نیا:

از کارکنان بخش سالن‌های سینمای موزه در دیگر بخش‌ها استفاده می‌شود/ هیچکس اخراج نشده است

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۸۴۶۱۶
از کارکنان بخش سالن‌های سینمای موزه در دیگر بخش‌ها استفاده می‌شود/ هیچکس اخراج نشده است
آیت ملک‌نیا تأکید کرد از کارکنان بخش سالن‌های سینمای موزه سینما در دیگر بخش‌ها استفاده می‌شود و تا امروز هیچ یک از افراد اخراج نشده‌اند.

آیت ملک‌نیا، مدیر سالن‌های سینمای موزه سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: موزه سینما یک مکان دولتی است و علاوه بر سالن‌های سینما همانطور که از نامش پیداست یک موزه برای بازدید عموم است که به بخش‌های متفاوتی تقسیم می‌شود و شیوع ویروس کرونا همه مجموعه را به طور کامل تعطیل کرده است.

ملک‌نیا در ادامه تصریح کرد: امروز همه اقشار جامعه به دلیل شیوع این ویروس ضررهای مالی و جانی بسیاری دیده‌اند که متأسفانه این ضررها با ادامه شرایط بیشتر می‌شود. در واقع امروز اولویت همه ما مراقبت‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری است و شرایط استثنایی باعث شده تا مکان‌های عمومی مثل سینما و موزه تعطیل باشند که امری طبیعی است اما فکر می‌کنم در صورت بازگشت به شرایط عادی باز شدن سینماها آخرین گزینه باشد؛ به همین دلیل مجموعه موزه سینما تصمیم گرفته که همه افراد شاغل در بخش‌ سالن‌های سینما در بخش‌های دیگر مشغول به کار شوند. البته همانطور که در ابتدای این گفت‌وگو اشاره کردم همه بخش‌ها تعطیل هستند اما مطمئناً اگر قرار بر بازگشایی باشد بخش‌های دیگر موزه زودتر به شرایط عادی برمی‌گردند.

او افزود: تا امروز هیچ یک از کارکنان موزه سینما اخراج نشده‌اند، حقوق همه به موقع پرداخت شده، قراردادها در سال جدید با همه کارکنار بسته شده و به محض بازگشت شرایط کشور به وضعیت عادی و باز شدن سالن‌های سینما همه در سر کار خود حاضر خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز