محمد قنبری:

بهترین تصمیم در شرایط فعلی، در نظر گرفتن بودجه‌ای برای جبران خسارت وارد شده به سینماها است

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۸۴۶۷۱
بهترین تصمیم در شرایط فعلی، در نظر گرفتن بودجه‌ای برای جبران خسارت وارد شده به سینماها است
محمد قنبری با اشاره به خسارت مالی بالایی که سینماها به دلیل تعطیلی متحمل شدند در شرایط حاضر در نظر گرفتن بودجه‌ای برای جبران خسارت وارد شده را بهترین تصمیم ممکن از سوی مسئولان دانست.

محمد قنبری، مدیر سینما مگامال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: هیأت مدیره مجموعه مگامال که زیر نظر شرکت نمایشگران پرده نقره‌ای فعالیت می‌کند برای ادامه این شرایط قرار است طی جلساتی تصمیم‌گیری کند ولی هیچ یک از کارکنان سینما اخراج نشده‌اند و به محض بازگشایی مجدد سینماها و بازگشت شرایط عادی همه به سرکارشان خواهند آمد.

قنبری در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بهترین تصمیم برای جلوگیری از خسارت بیشتر مالی این است که بودجه‌ای در اختیار سینماها قرار بگیرد تا بتوانند در شرایط تعطیلی که به نظر می‌رسد ادامه‌دار خواهد بود به فعالیت خود ادامه دهند. سازمان سینمایی با در نظر گرفتن بودجه‌ای برای جبران خسارت مالی سینماها می‌تواند حداقل بخشی از حقوق کارکنان را پرداخت کند چرا که در شرایط تعطیلی به مالکان سینماها فشار اقتصادی بالایی وارد می‌شود و واقعاً ممکن است برخی سینماها برای همیشه تعطیل شوند.

او در پایان گفت: شرایط سینما در وضعیت عادی نیز چندان مساعد نبود و این شرایط همه چیز را بدتر کرده است؛ لازم است سازمان سینمایی با استفاده از نظر کارشناسان مختلف تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت بیشتر را داشته باشد. به هر حال این خسارت‌ها تنها شامل سینماها نمی‌شود و همه اقشار جامعه با اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داد و شرایطی که به وجود آمد خسارت بسیاری را متحمل شدند. امیدوارم هر چه زودتر جلوی شیوع ویروس کرونا گرفته شود و جامعه به وضعیت عادی خود بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز