ادامه برنامه رادیویی ضابطیان تا آخر هفته؛

«فرش بنفشه» با استقبال مخاطبان تمدید شد/ ببینید

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۸:۰۸
کد خبر: ۹۸۴۹۶۸
«فرش بنفشه» با استقبال مخاطبان تمدید شد/ ببینید
برنامه رادیویی «فرش بنفشه» که از ابتدای نوروز 99 توانست مخاطبان متعددی را به خود جذب کند، با استقبال مردم تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان از سوم فروردین ماه هر روز به مدت 150 دقیقه روی آنتن رادیو ایران رفته است.

این برنامه علاوه بر اتفاقات متعدد موسیقایی و میزبانی از گروه های موسیقی چون عجم بند، بابک افرا، پوریا اخواص، حامد طاها، مهران موثقی، عماد عمرانی، اهورا مزده خواننده نوجوان، کلمست و... که به صورت زنده در برنامه به اجرا پرداختند، تا به حال مهمانان تلفنی متعددی نیز داشته است.

منصور ضابطیان در دو هفته اخیر با چهره های شناخته شده متعددی از جمله علی نصیریان، مرجانه گلچین، افسانه بایگان، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، محمد بحرانی، وزیر ارتباطات و فناوری، پوریا شکیبایی، داریوش فرضیایی، مجید اخشابی، برزو ارجمند، الهام پاوه نژاد، سپند امیرسلیمانی، بهروز رضوی، بهناز جعفری، آلبرت کوچویی، گلاره عباسی، فرزانه منصوری، نیما رئیسی، گیتی خامنه، اصغر همت، هومن خیاط، هدایت هاشمی و... گفتگو کرد که اغلب این گفتگوها جریان ساز شدند.

همچنین گفتگوهای روز با مسئولان درباره آخرین اخبار از کرونا، وضعیت راه های کشور و محدودیت های کرونایی و دیگر مسائل مهم روزمره این مجله رادیویی را از حیث پرداختن به اتفاقات روز نیز موفق جلوه داد.

«فرش بنفشه» از توجه به اتفاقات فضای مجازی نیز غافل نبود و محمدرضا فکری کمدین خراسانی که قطعه تقلید صدای او از زنده یاد محمد نوری و تبدیل ترانه «جان مریم» به یک قطعه طنز کرونایی حسابی سروصدا کرده بود نیز نه تنها به برنامه آمد بلکه قطعه جدیدی را نیز مختص این برنامه رادیویی ساخت که از آن رونمایی شد.

روز گذشته معاون صدا نیز در اظهارنظری از سه برنامه گفتگو محور و مجلات ترکیبی که عملکرد بسیار خوبی داشتند نام برد که «فرش بنفشه» رادیو ایران را در این بین نمایندگی می کرد.

پخش این برنامه که هر روز ساعت 17 روی آنتن می رود، به دلیل تماس ها و پیام های مکرر مخاطبان و درخواست و حمایت های مردمی از برنامه و با توجه به تمدید تعطیلات تا ٢٠ فروردین ادامه خواهد داشت.

نظر شما