جواد نوروزبیگی:

پخش فیلم در شبکه‌های اینترنتی قطعا از روی ناچاری است!

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۸۵۶۶۴
پخش فیلم در شبکه‌های اینترنتی قطعا از روی ناچاری است!
یک تهیه کننده سینما با اشاره به پخش فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در شبکه های اینترنتی گفت: پخش فیلم قبل از اکران در سینما قطعا از روی ناچاری است اما جدا از مباحث مالی وجه انسانی آن ارزشمند است.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما، در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به عرضه اینترنی فیلم سینمایی «خروج» پیش از اکران در سینماها گفت: پخش فیلم قبل از اکران قطعا از روی ناچاری است اما با این حال خود من یکی از پیشنهاد دهندگان این طرح بودم و تلاش می کنم من هم اگر شرایط مهیا شود به این طرح بپیوندم.

او ادامه داد: این کار هم به چرخه اکران کمک می کند و هم در شرایط فعلی کار انسان دوستانه ای است؛ چراکه مردم در این روزهای قرنطینه از دیدن یک فیلم تازه ساخت محروم نمی شوند. وجه انسانی کاری که آقای ابراهیم حاتمی کیا و سرمایه گذار آن یعنی سازمان اوج انجام می دهد بیشتر از مسائل مالی است.

تهیه کننده فیلم «کشتارگاه» تصریح کرد: من در حال حاضر دو فیلم سینمایی دارم که نزدیک به اکران بودند اما طبیعتا با وجود این شرایط و تعطیلی سینماها به این زودی ها نمی توانند روی پرده بروند. به همین دلیل در حال گفت و گو با سرمایه گذاران آنها هستم تا بتوانم در نمایش خانگی عرضه کنم.

نوروزبیگی به تفاوت فروش فیلم در نمایش خانگی و پرده سینما اشاره کرد و گفت: طبیعتا اکران فیلم در سینما سود بیشتری دارد و اصلا قابل مقایسه با چیز دیگری نیست. به نظر من پخش اینترنتی فیلم ها حتی نمی تواند جبران سرمایه ای که گذاشته شده را کند وگرنه همه فیلمسازان برای وی او دی ها فیلم می ساختند اما جدا از مباحث مالی آن چیزی که اهمیت دارد نفس کار انسان دوستانه و خیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز