گفت‌وگوی هفته؛

رضا صادقی: این روزها هر کسی می‌تواند خود را در فضای موسیقی کشور محک بزند

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۴:۰۰
کد خبر: ۹۸۵۷۹۸
رضا صادقی: این روزها هر کسی می‌تواند خود را در فضای موسیقی کشور محک بزند
رضا صادقی، خواننده محبوب و دوست داشتنی عرصه پاپ، در گفت وگوی ویژه نوروزی با خبرگزاری برنا از حواشی این روزهای دنیای موسیقی و برنامه های سال آینده اش گفت.

رضا صادقی، خواننده، در گفت و گو نوروزی با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت موسیقی کشور در سال گذشته می‌گوید: فضایی در کشور ایجاد شده که تعدادی کارهای خود را ارائه کنند و به نظر من خوب است چرا که جهان به جهانی تبدیل شده که همه باید فرصتی برای خود داشته باشند و تنها مردم  هستند که انتخاب می کنند  چه کسی را نگه دارند یا چه کسی را برای مدتی کوتاه نگه دارند و  در ادامه نه! به نظر من طبیعی است و کسی نباید ناراحت شود. در مورد اینکه موسیقی ما روبه پیشرفت یا پسرفت  قدم برداشته است جای بحث وجود دارد اما اینکه فرصت لازم این روز ها برای تعدادی از افراد ایجاد شده است که هر کسی بتواند خودش را محک بزند قابل تامل و توجه است.

او درباره بازتر شدن فضای موسیقی کشور افزود: خوانندگی برای عده ای تبدیل به رویا شده است و از سوی دیگر تعدادی به این نتیجه می رسند که از عهده این کار بر نمی‌آیند و این کاملا منطقی است.

این خواننده درمورد میزان اثر گذاری موسیقی در حال و احوال مردم و جامعه بیان داشت: در مورد اثرگذاری موسیقی بر حال و احوال مردم باید به جامعه نگاه کنیم اما فکر می کنم به این دلیل که این روزها کنسرت رفتن چیز ساده ای نیست و هزینه های بالایی دارد و  هزینه بالا  این معنا را می دهد که عده ای باید تو را بپذیرند تا به کنسرتت بیایند و از سویی مخاطبان موسیقی با خرید بلیط کنسرت قصد این را دارند تا چند ساعت را خوش و به دور از هر دغدغه و نگرانی باشند و استقبالی که از کنسرت ها می شود این مطلب را نشان می دهد که مردم فضای موسیقی را به عنوان محلی که به آن ها آرامش می دهد پذیرفته اند.

صادقی در مورد تعدد خواننده و فرم اجرا در صنعت موسیقی کشور تاکید کرد: اینکه مردم ما فرهنگ شنیداری موسیقی شان بالاتر برود باعث می شود تا براساس شناختی که از موسیقی پیدا کردند موسیقی و خواننده مدنظر خود را انتخاب کنند. اما زمانی که آگاهی مردم نسبت به موسیقی خوب و واقعی در سطحی نیست که بتوان روی آن حساب ویژه باز کرد عملا تعدد این کنسرت ها خیلی هم خوب نیست چرا که یک سری ذائقه ی نامطلوب وارد بازار می شود.

او درمورد برنامه‌های خود برای سال ۱۳۹۹ و انتشار آهنگ و آلبوم های جدید و کنسرت های خود در این سال بیان داشت: قطعا برای سال 99 من چندتا کار خواهم داشت و نمی دانم که آلبومم در سال 99 منتشر خواهد شد یا سال 1400.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز