به روایت پرس تی وی؛

ورشکستگی صنعت هوایی در پی شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۸۵۹۷۷
ورشکستگی صنعت هوایی در پی شیوع کرونا
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی، ورشکستگی صنعت هوایی در پی شیوع کرونا را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به شیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیر آن بر صنعت هوایی جهان به بررسی لغو بسیاری از پروازها در پی همه‌گیری کرونا و نگرانی ها از ابتلا به این ویروس می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن اشاره به گزارش های رسمی درخصوص احتمال ورشکستگی بسیاری از شرکت های هواپیمایی جهان درصورت تداوم این وضعیت طی دو ماه آینده، وضعیت کارمندان شرکت های هواپیمایی بزرگ و کوچک در جهان و اجبار آنها به گرفتن مرخصی بدون حقوق و میزان درآمدهای صنعت هوایی در جهان در ماه های قبل از شیوع کرونا و مقایسه آن با وضعیت این صنعت در ماه های اخیر مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

در این برنامه همچنین وضعیت شرکت های بزرگ هواپیمایی مانند بریتیش ایرویز، ایزی‌جت، ویرجین آتلانتیک و ... در این روزها مورد واکاوی قرار گرفته و مروری بر بیکاری هزاران نفر در پی ورشکستگی شرکت های هواپیمایی و تدابیر لازم در این زمینه صورت می گیرد.

نگاهی به وضعیت غول های صنعت هوایی مانند بوئینگ و ایرباس طی هفته های اخیر و بررسی اقدامات دولت ها برای نجات شرکت های هواپیمایی از ورشکستگی نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود. 

«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 01:00 بامداد جمعه 22 فروردین از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت

نظر شما