تورج اصلانی:

آزمون و خطای پخش آنلاین باید با فیلم‌های دولتی باشد

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۶:۵۰:۰۸
کد خبر: ۹۸۶۳۶۴
آزمون و خطای پخش آنلاین باید با فیلم‌های دولتی باشد
تورج اصلانی گفت: طرح نمایش آنلاین در سینما باید روی فیلم‌های بخش دولتی آزمون و خطا داشته باشد تا سرمایه بخش خصوصی از بین نرود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، تورج اصلانی مدیر فیلمبرداری و کارگردان سینما درباره نمایش آنلاین «حمال طلا» گفت: به نظرم نمایش آنلاین باید با فیلم‌هایی که با بودجه دولتی تولید شده اند مورد آزمون و خطا قرار بگیرد و پس از مثبت بودن خروجی آن، سینماگرانی که در بخش خصوصی فعالیت دارند آثارشان را در این بخش نمایش بدهند.

او افزود: بنابراین بخش خصوصی در ابتدای کار نمی‌تواند این ریسک را انجام دهد، چون هم شانس اکران عمومی را از دست می‌دهد و از سویی سرمایه آن به مخاطره می‌افتد و این موضوع به شدت ضربه زننده و خطرناک است.

اصلانی عنوان کرد: ترجیح می‌دهم در خصوص «حمال طلا» که در بخش خصوصی و مستقل ساخته شده، صبر کنم و پس از مشاهده نتایج این نوع نمایش، تصمیم گیری‌های لازم را انجام بدهم.

گفتنی است سعید آقاخانی، پیام احمدی نیا، لطف الله سیفی، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داود محمدآبادی، محمود شفیع خانی، رضا شفیع خانی بازیگران «حمال طلا» ساخته تورج اصلانی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: رضا، حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می‌شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش کمک می‌گیرد، اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می‌کند.

«حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز