بابک کایدان درگفت و گو با برنا تشریح کرد؛

کمپین سلبریتی ها شوآف نیست، همبستگی با مردم است!

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۸۶۹۵۱
کمپین سلبریتی ها شوآف نیست، همبستگی با مردم است!
بابک کایدان نویسنده آثاری چون «مانکن»، «تگزاس»، «رحمان1400» و... با اشاره به کمپین های سلبریتی ها که با هدف کمک به مردم تشکیل می شود، گفت: این حرکت در تمام کشورهای جهان رخ می دهد اما متاسفانه فقط در کشور ماست که هر عمل انسانی را شوآف می نامند.

بابک کایدان در گفت وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به تاثیر فیلم دیدن و کتاب خواندن بر وضعیت روحی و روانی مردم گفت: بهترین راه برای عبور از این واقعیت تلخی که وجود دارد، رفتن به رویا است. در حال حاضر بهترین و در دسترس ترین راه برای رویا رفتن، کتاب خواندن و فیلم دیدن است.

او ادامه داد: این کارها برای مدتی ما را از پیرامون خود دور کرده و ذهن را به سمت زیبایی ها می برد. بین این دو هم هیچ تفاوتی وجود ندارد. یک نفر با کتاب خواندن به رویا می رود و یک نفر با فیلم دیدن. هرکدام از این دو براساس سلیقه مردم انتخاب می شوند. کسانی که احساس می کنند تمرکز پایینی دارند بهتر است این روزها بیشتر فیلم و سریال ببینند تا راحت تر وارد رویا شوند و کسانی هم که مشکل تمرکز ندارند بهتر است از این فرصتی که دارند استفاده کنند و کتاب های نخوانده داخل کتابخانه شان را بخوانند.

نویسنده سریال «مانکن» با اشاره به کمپین های کمک به مردم که توسط سلبریتی ها تشکیل شده، تصریح کرد: به نظر من این حرکت ها و تشکیل چنین کمپین هایی بسیار درست است و باید فراگیر شود. در تمام کشورهای جهان این اتفاق رخ می دهد و متاسفانه فقط در کشور ماست که از هر عمل انسانی به نام شوآف یاد می کنند.

او افزود: اصل این حرکت درست و باید اتفاق بیافتد حتی اگرچندنفر هم به خاطر شوآف این کار را انجام می دهند اشکالی ندارد چون در اصل درست است و چیزی ذات آن را تغییر نمی دهد. اگر این کمپین ها به صورت هدف دار شکل بگیرد قطعا من هم به آن می پیوندم چون مطرح شدن در این مورد خاصی هیچ ربطی به شوآف ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز