یک فیلم ایرانی به قدیمی‌ترین جشنواره آمریکا رسید

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۳:۴۴
کد خبر: ۹۸۷۲۵۸
یک فیلم ایرانی به قدیمی‌ترین جشنواره آمریکا رسید
فیلم سینمایی «بی‌گاه» به «کلمبوس»، قدیمی‌ترین جشنواره آمریکا رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌کنندگی محمد سجادیان به جشنواره کلمبوس آمریکا راه پیدا کرد و در بخش فیلم‌های بلند شصت‌و‌هشتمین دوره این جشنواره به نمایش درمی‌آید. جشنواره جهانی فیلم «کلمبوس» به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین از ۱۵ تا ۱۹ آوریل مصادف با ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود.

این جشنواره قدیمی‌ترین جشنواره‌ی آمریکا است که از سال ۱۹۵۲ آغاز به فعالیت نموده است.

همچنین «بی‌گاه» از ۱۳ تا ۱۹ آوریل در جشنواره بین‌المللی کانزاس نیز به نمایش درمی‌آید.

«بی‌گاه» روایت سربازی بلوچ است که به علت کشیدن سیگار، روز عروسی خواهرش لغو مرخصی شده؛ «بیگاه» داستانی غیرخطی است که داستان هامین را از کودکی تا به امروز روایت می‌کند. هامین به زبان بلوچی به معنای گرمای خرما پزان تابستان است.

ایمان افشار، شایان افشار، ایوب افشار، مهسا نارویی، آوا آذرپیرا، ملابخش رئیسی و جمعی از بازیگران محلی چابهار در «بیگاه» نقش‌آفرینی می‌کنند و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به: مدیر فیلمبرداری: رضا حماسی، موسیقی: نوید جابری، مدیر صدابرداری: علی عبدالحسینی، میکس و ترکیب صدا: انسیه ملکی، طراحی صدا: رافائل برنابئو گارسیا، اصلاح رنگ و جلوه‌های بصری: محراب مشهدبان، مدیر تولید: محمدرضا تهرانی، مجری طرح: حسین شیخی، تهیه‌کننده اجرایی: مهدی بهروز، مشاور بین‌الملل: مسعود ایمن‌دوست، عکاس: شهرزاد نجفی و سمانه وجدان و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

نظر شما