قهرمانان اجتماعی در قاب تصویر ما ایرانی ها

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۲:۴۱
کد خبر: ۹۸۷۶۹۰
هفتمین قسمت برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی محمد کریمی دونا و تهیه کنندگی و کارگردانی حجت عیدی امشب ( دوشنبه 25 فروردین ماه) ساعت 22 بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر علیرضا صابری حراج پلاستیک و عضو هیات امنای گروه مرهم ( گروه پزشکان خیر که بیماران نیازمند را بصورت رایگان درمان می کنند)  به عنوان مهمان اجتماعی و دکتر علیرضا نبی کارآفرین و خیر به عنوان چهره مردمی امشب مهمان این برنامه خواهند بود. 

«ما ایرانی ها» برنامه ترکیبی – تولیدی با رویکرد معرفی قهرمانان مردمی و اجتماعی است. در حقیقت این برنامه در هر قسمت میزبان مهمانانی از جنس مردم است که به نوعی زندگی شان را وقف خدمت به مردم کرده اند.

«ما ایرانی ها» برنامه ای است از جنس مردم با هدف گسترش مهربانی و امید افزایی . این برنامه به معرفی قهرمانان مردمی می‌پردازد که به نوعی رفتارهای اجتماعی و اثرگذار در جامعه دارند.

اجرای این برنامه توسط گیتی خامنه مجری توانمند و با تجربه تلویزیون در کنار فرزین محدث بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون انجام می گیرد و هدایت بخش محتوا و نگارش نیز بر عهده اکبر عینی است.

این برنامه در هر قسمت دو مهمان دارد. گفتگو با قهرمان اجتماعی و گفتگو با چهره نام آشنا هنری که انتخاب آن مرتبط با سوژه برنامه است.

آیتم نمایشی با عنوان "دوربین مخفی" بخشی از این برنامه است که به میان مردم می آید و واکنش های مردم را در قاب تصویر نشان می دهد. " فزرین محدث" در این برنامه استنداپ را اجرا می کند و انعکاس اخبار خوب در سطح جامعه یکی دیگر از بخش های این برنامه است که محدث آن را برای مخاطبان ارائه خواهد کرد.

برنامه ترکیبی – تولیدی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از این هفته 23 فروردین ماه هر شب ساعت 22 بر روی آنتن می رود.

نظر شما