روایت محمدرضا حسینیان از اجرا در شبکه یک سیما

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۳:۴۵
کد خبر: ۹۸۸۲۹۸
روایت محمدرضا حسینیان از اجرا در شبکه یک سیما
محمدرضا حسینیان درباره تجربه اجرای برنامه های «سیمای خانواده» و ویژه برنامه «این نیز بگذرد» در شبکه یک سیما صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمدرضا حسینیان از جمله مجریان جوان و با تجربه ای است که سابقه اجرا در شبکه های مختلف سیما را عهده دار بوده است اما مدتی است که او را در قاب شبکه یک سیما و در ۲ برنامه ترکیبی گفتگو محور می بینیم؛ برنامه «سیمای خانواده» و ویژه برنامه «این نیز بگذرد».

حسینیان درباره نحوه دعوتش به شبکه یک برای اجرا گفت: شبکه یک سیما با توجه به قدمت و ماموریتی که دارد می تواند همواره به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای هر برنامه ساز اعم از تهیه کننده و مجری باشد چرا که ماموریت های متفاوت شبکه یک، از این شبکه، یک شبکه کاربردی و متناسب با ضرورت های جامعه ساخته است.

وی ضمن تشکر از مدیر شبکه یک اظهار کرد: من در نوروز امسال عزادار سوگ پدرم بودم و جناب آقای زین العابدین با لطف از من دعوت کرد که برای اجرا به شبکه یک بیایم و این امر نشان داد که بدنه شبکه یک، بدنه ای مهربان و علاقه مند به روابط انسانی است.

وی ادامه داد: پس از حضور در گروه اجتماعی، از من برای اجرا در برنامه «سیمای خانواده» دعوت کردند و از آنجایی که من در سایر شبکه ها اجرایی نداشتم، پس از گفتگو قرار شد هفته ای یک یا دو جلسه به عنوان مجری در برنامه پرسابقه «سیمای خانواده» اجرا داشته باشم. «سیمای خانواده» برنامه ای است با یک ربع قرن سابقه و شناخته شده بین خانواده های ایرانی، بنابراین برای من باعث افتخار بود که در کنار یک تیم کارکشته و کار بلد حضور پیدا کنم. در حال حاضر فعلا روزهای یکشنبه در این برنامه اجرا دارم و ممکن است بنا به نیاز و شیفت بندی، به ۲ روز در هفته نیز افزایش یابد.

این مجری تلویزیونی همچنین درباره حضورش در برنامه دیگر شبکه یک با نام «این نیز بگذرد» توضیح داد: وقتی این برنامه برای اجرا به من پیشنهاد شد در ابتدا برایم شبیه یک معما بود به این دلیل که نه از بافت برنامه اطلاع و نه با برنامه سازان آن آشنایی داشتم ولی درجلسه ای که با دوستان تولید این برنامه داشتم متوجه شدم آنها از جمله برنامه سازان خلاق و پیگیر نسل جوان هستند. «این نیز بگذرید» تماشای نیمه پر داستان قصه کروناست و آن روی سکه این ویروس را روایت می کند. فکر می کنم تا زمانی که کرونا از کشور برچیده بشود، این برنامه قابلیت پخش هر شب در شبکه یک را دارد.

وی در این باره تصریح کرد: در همین ایامی که کرونا کشور را در نوردید ما شاهد بودیم یکسری از سودجویان مایحتاج مردم از قبیل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... را احتکار و با چندین برابر قیمت واقعی عرضه می کردند اما بچه های برنامه «این نیز بگذرد» در همین هیاهو می روند سراغ افرادی که در گروه های جهادی که مثلا در زیرزمین یک مسجد، ماسک و ملزومات بهداشتی تولید می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند. این امر نشان می دهد مردم چقدر خوب و مهربانند. بنظرم به قدری قاب این برنامه زیبا و دلنشین است که فکر می کنم این برنامه شبکه یک حتی قابلیت پخش به سایر شبکه های دنیا با زبان های مختلف را دارد چرا که بیماری کرونا یک موضوع جهانی ست. این برنامه در ۱۰ قسمت پیش بینی شده است اما معتقدم پخش این برنامه به عنوان یکی از بهترین مامن های عاشقانه می تواند ادامه دار باشد.

حسینیان در پایان با یادآوری خاطره خوش اجرای ویژه برنامه انتخاباتی شبکه یک در اسفند ماه ۹۸ اظهار کرد: در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه خیلی خوبی در کنار تیم حرفه ای همکاران پخش داشتم که برای من خیلی ارزشمند بود و امیدوارم بتوانم در این شبکه و در کنار سایر دوستان موثر باشم.

«این نیز بگذرد» کار مشترکی از مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج و شبکه یک سیما است که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰ و روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز